Et par spørsmål har jeg

Mcharlotte

mcharlotte
Har dere kommet langt med innkjøpene?:-)
Selv har jeg vogn, stellekommode og stellematte og klær i 50 og 56.

Skal på coop obs hypermarked idag og handle inn litt saker og ting, er det for tidlig og kjøpe inn bleier og våtservietter, og settedet på plass i stellekommoden? Er 25 uker idag.

Ooog mitt siste spørsmål, noen som vet om babyklær tørkes i tørketrommel, eller skal de helst henges opp på klesstativ?

Her tørker vi tøy i tørketrommel, ellers hadde det aldri blitt tomt. Det kommer vi også til å gjøre når neste kommer.

Et lite tips i forhold til bleier er å ikke kjøpe inn masse av ett merke. Kjøp heller noen som er ulike. Vi kjøpte inn en del til eldste, men så tålte hun dem ikke. De minste størrelsene er ganske billige uansett. Det samme med våtservietter, barna kan fort blir såre av ulike merker, så engangskluter er et fint alternativ.

Edit: For tidlig er det ikke. Bare pass på at våtserviettene ikke blir liggende veldig varmt, da kan de tørke ut.

Vi tromler kun håndklær. Synes trommel sliter sånn på klærne. Har ikke kjøpt inn noe særlig. Har det meste fra nr 1. Må ha litt mer jenteklær da. Må bare gå ut fingeren ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi fikk nok våtservietter i startpakkebe. Varte ett år! Vent med bleier. Vi fikk pampers mens vi var på sykehuset. Da vi kom hjem prøvde vi en pakke av hver av de mest kjente for å sjekke hva som passet best.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har vi kjøpt inn alt av "store ting" slik som vogn, vippestol, bilstol, bæresele, stellekommode og seng. Klær har jeg også kjøpt litt av, men venter med å kjøpe mer til etter at jeg har sett hva vi har etter storebror.
Bleier og slikt kjøper jeg litt senere:)

Har kjøpt noen få bodyer i strl 50, ellers er det mest i 56 :) Har i tillegg kjøpt stellekommode og vogn brukt. Også har vi kjøpt inn ny seng :) Vi får en vugge hos noen i familien!

Jeg tenker at jeg dropper tørketrommelen på babyklærne :)
- Men.. Hvilke vaskepulver og tøymykner har dere tenkt å bruke på klærne? =) Og når har dere tenkt å begynne å vaske klærne? :)

Her har vi alle de store tingene i hus :) Men har jo hatt 2 før, så hadde en del etter de. Har kjøpt noen få plagg, men må vente til jeg har gått gjennom og sjekket hva jeg har etter de andre to. Bleier og slikt kjøper jeg nærmere termin. Så det er ikke fortidlig og handle inn. er selv 25+0 i dag så du kan bare handle.

Her vasker vi alle klærne i blenda eller nautralt sitt vaskemiddel og tøy mykner bruker jeg enten Comfort, den nøytrale typen sitt. De andre mine har reagert på omo sitt vaskemiddel og di som er masse parfyme i så sjekker at de er anbefalt av naaf før jeg handler.

Back
Topp