Et par bilder fra bryllupet *flere bilder*

Nøste77

Gift med forumet
Her er et par bilder fra bryllupet vårt.
Det ble ikke mange brukendes bilder, men noen kan jeg da vise [;)]
Har ikke fått bildene fra de andre enda, så håper noen har noe bedre.

Her er et par situasjonsbilder og [;)]
Øverts er meg og min kjære søster som er min forlover

Så fine dere var. Gratulerer så mye igjen. Linnea var som alltid like nydelig.[:)]

Dette har jeg ventet på - og den som venter på noe godt... for dette var gode bilder å se; dere ser så fantastisk lykkelige ut - og du har en farge på kjolen som er helt perfekt til deg. Dere er vakre! (og lillesnuppa er jo bare så ufattelig skjønn *sukk*) 

Så fine dere er. Flotte bilder av dere[:D]

Bilder av en nydelig og lykkelig familie[:)] Linnea er vakker som vanlig[;)] Og Nøste så fin du er med lenger hår forresten.

du er ¨å famtastisk vakker nøste... og unendelig vakker i finstasen... perfekte er dere[:)][:)][:)] hele familien[:)]

Så fine dere var!!!

Så utrolig nydelig du er, nøste - og så lykkelige og fornøyde begge toOg dere har verdens skjønneste brudepike

Så utrolig fine dere var!!!!

Skriver under på alt de andre her har skrevet..! Dere var utrolig flotte! Dere ser så lykkelige ut! Nok en gang gratulerer så masse!

Nydelige bilder

ÅÅååå så nydelig dere var alle 3, nydelig kjole du og Linnea hadde og blomstene med gåseunger nydelig
Gratulerer igjen som nygift

SÅ fine dere er[:D] Gratulerer igjen[:)]

ORIGINAL: Anjalef

Så fine dere er. Flotte bilder av dere[:D]

Så nydelige dere er!! Helt skjønn familie. Og dere ser så lykkelige ut at man blir helt glad av å se bildene! Gratulerer så mye!!!

Back
Topp