Et par bilder av huset...

MeMyself

Forumet er livet
❤️Mailykke 2022❤️
Har ikke skjedd noe siden sist jeg la ut det ene bildet, bortsett fra et par vindu og en dør, men tenkte jeg kunne vise et par andre sider av huset også.. [8D][:)]

Litt mørkt når jeg tok bilde.. Og selvfølgelig orket jeg ikke å gå ut av bilen først heller! [8D]

Slenger inn et par bilder av planløsningene også.. [:)] (Bilde av bilde, som dere sikkert ser..)

Her er fronten!

Kjempe fint, grattis:) Gleder meg selv til vi skal bygge blir nok en liten stund til:)

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Kjempe fint, grattis:) Gleder meg selv til vi skal bygge blir nok en liten stund til:)

Takk!! [:)] Kjekt å få huset slik en selv vil, men også myye å tenke på! [:-][:D]

Det er samme hus som broren min bygde først (som jeg har sagt før), og det er virkelig ett hus jeg kunne ha tenkt meg til med tanke på planløsning! [:D]

Det blir kanonbra for dere! [:D]

Lekkert! Og for en herlig planløsning!! Dere er heldige[:)]

Veldig fornøyd med planløsningen ja.. [:)] Var ikke bare bare å finne et hus med et soverom nede f.eks.. Pluss at jeg alltid har sett for meg et sånt type hus når jeg en dag skulle bygge!

Og så skal det bli godt å få opp alle leker og sånt i "loftetasjen", og ikke måtte ha det stående i stuen! [:-]

ikke minst stort!!! virker dte nå som iallefall[8D] når vi har tatt champis på min terrasse så blir neste fest holdt hos deg ok?

Så fint da [:D] heldig dere som har mulighet til å bygge deres eget!

Dere som bygger er så heldige altså - ser så gøy ut! Få bestemme alt fra skrætch selv!! [:D] Ser kjempe flott ut!!!

ORIGINAL: Tjukkaaa

ikke minst stort!!! virker dte nå som iallefall[8D] når vi har tatt champis på min terrasse så blir neste fest holdt hos deg ok?

It's a date!! [:D] Fyller gjerne opp gjesterommene jeg!!

Er forresten i underkant av 200kvm, så er egentlig ganske grei størrelse på det ja.. Hadde ikke hatt plass til noe større på tomten da, så...

Blir knall bra!! Har dere begynt inne og?? 

ORIGINAL: Tovvar

stort og fint- akkurat min smak;)) har dere tegnet sjølv??[:D][:D]

Har tatt utgangspunkt i et kataloghus, men tegnet litt om, slik at vi ikke var bundet til husleverandøren.. [:)]

ORIGINAL: Lene1986

Ikkje begynt inne nei.. Finstøpen er ferdig da, men det er vel det.. [:)] 
Fortsatt masse jobb igjen med andre ord! [X(][:D]

ORIGINAL: MeMyself

ORIGINAL: Lene1986

Ikkje begynt inne nei.. Finstøpen er ferdig da, men det er vel det.. [:)] 
Fortsatt masse jobb igjen med andre ord! [X(][:D]
Mye igjen med det går fort! [:D]

Må være så gøy! Heldige!

Back
Topp