Et ork!

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Etter 2 uker med "skal gjøre det idag" så har jeg endelig satt brøddeig,ikke det at jeg hadde noe energi til og gjøre det,men var bare nødt og gjøre det,så guttungen har frokost i morgen.. er så sliten på ettermiddagen og kvelden,helt fin på morgen,men thats it liksom :( får skikkelig dårlig samvittighet av og ikke ha mer energi,hundene skulle ha vært på tur og slikt..

Vet hva du mener. Jeg og er i god form på dagen, men når eftan/kvelden kommer, da er jeg helt skutt ja. Er så mye mer jeg skulle ha gjort, men har ikke ork til det.

Ikke ha dårlig samvittighet, ta vare på deg selv og den lille energien du har :)

jeg har det akkurat på samme måte, alt er ett ork,mas og slit :(

"godt" å lese at vi er fler.. har det helt likt.. får så dårlig samvittighet for mann og barn...huff.. godt det bare er i en periode...

Godt og se at jeg ikke er alene værtfall :) men er noe drit og ikke ha energi til overs :/

"Godt" å høre at vi er flere. De dagene jeg jobber fulle dager er jeg helt skutt når jeg kommer hjem. Å det lar seg dårlig kombinere med en liten på 2 år, hus og alt som skal gjøres.

"Godt" å høre at vi er flere. De dagene jeg jobber fulle dager er jeg helt skutt når jeg kommer hjem. Å det lar seg dårlig kombinere med en liten på 2 år, hus og alt som skal gjøres.
Skulle virkelig hatt en hushjelp til tider,det hadde vært noe :)

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Skulle virkelig hatt en hushjelp til tider,det hadde vært noe :)

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Aaaaaah , *DRØMMER* HUSHJELP det vil jeg haaaaa:) kanskje jeg skal spørre mamma el søs om litt hjelp, siden jeg sitter alene med alle utgifter, hus,bil, rengjøring og diverse:P

Hahah tviiiler, på at de gjør no meeeen, er jo lov å ønske meg det:)

Back
Topp