Et nytt (men velkjent) symptom har meldt seg!

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Da jeg var på butikken i dag kjøpte jeg en stor plate med favorittsjokoladen og tenkte at vi skulle kose oss med den i kveld. Kom hjem, åpnet plasten og tok en halv bit av den herlige sjokoladen, for så å oppdage at det ikke var noe godt i det hele tatt. Prøvde en til bit litt senere med samme resultat, det var ikke godt.

Så nå sitter jeg her med mine to sterkeste tegn på graviditet, vondt i puppene, og jeg liker ikke sjokolade lengre. Slik har det også vært i mine to foregående svangerskap, så jeg får kanskje ta det som et godt tegn.  emoticon

(og ja, jeg vet at jeg ikke skal klage)

Ja, ja, god helg til alle. Med eller uten sjokolade!

Må ærlig si jeg misunner deg der. Jeg elsker sjokolade og har aldri hatt noe problem å trøkke det i meg i sist sv.skap :-P (bortsett fra når jeg kastet opp mest) Så, nei- ikke klag ;-) Se på det som en god ting du, da slapp du de ekstra kiloene i sv.skapet ;-)

På jobben skulle jeg drikke kaffe med fløte... det luktet DRITT!! Klarte ikke drikke en eneste slurk.... Blæ! Skulle heller ønske det var sjokkis!! :)

Har enda ikke mistet lysten på noe spesielt, men heller mer mot noe salt enn søtt om jeg skal ha noe snacs.

Flott symptom! elsket sjokolade med gutta, nå frister helt andre ting... vi var ute å spistei går og da ble vi servert sjokoladekake til dessert - æsj!

samme her!
men dette gjelder det meste av søtt...

jeg har heller mer lyst på oppskjært frukt, dyppa i yoghurt... :)
et friskt , knasende rødt eple.... nam nam!

eg syns graddost smake ekkelt no :p
mens fanta smaker himmelsk, noe eg egentlig ikkje e så glad i :P

Heldige dere er som får lyst på bare sunn mat, håper jeg også blir mer sånn etterhvert! Jeg er en skikkelig kakemoms, og har lagt på meg masse det siste året. Jeg trodde jeg hadde begynt å spise sunnere nå som jeg vet jeg er gravid. Men jeg er nok litt for glad i å kose meg, og da blir det litt mye kose-mat :)

avsmak på kaffe, sjokolade, sjokoladekake pepsi max er også gravid symptom for meg. Veldig kjedelig!! Jeg elsker kaffe og sjokolade!

Back
Topp