Et nytt år

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Godt nyttår, alle sammen!! Dette er året vi skal få baby!! :D Året vi har sett frem til, med glede og spenning! Hvem bor der inne i magen, hvordan ser h*n ut? Hvordan vil dette gå? Vi skal bli tobarnsforeldre <3 Hva med dere? :D

Ja ikke lenge til nå! Gledes veldig til å få babyen ut av magen :p for den begynner bli tung:D

Ja, tenker på at dette året som har startet nå kommer trolig til å bli det mest spennende året!
Gleder meg masse, og gledegruer meg litt også :wacky:

Ja godt nyttår!! :D første gangen for meg ditta, så er utrulig spennande. Spent på om eg rekker til mars uten å sprekke, haha

En spennende tid vi går inn i.. :) Jeg er førstegangs og er veldig spent på å bli tobarnsmor på 1,2,3.. Samboeren har litt mer trening, med ei datter fra før.. :D Vi gleder oss veldig ❤️

Last edited:
Her veksler det mellom enorm lykke og vill panikk med tanke på det som skjer i mars... Er også førstegangs :p

Her veksler det mellom enorm lykke og vill panikk med tanke på det som skjer i mars... Er også førstegangs :p
Kjente litt på det i går når vi gikk inn i ikke bare et nytt år, men det året som skal forandre alt for alltid! Skrekkblandet fryd! :))

Dette året må vi nok ta på strak arm. Vi blir også tobarnsforeldre.

Blir tobarnsforeldre vi også, og jeg kjenner at det er litt skrekkblandet fryd. Haha :) Blir en slitsom, men morsom tid framover. Blir 26mnd mellom våre to

Blir tobarnsforeldre vi også, og jeg kjenner at det er litt skrekkblandet fryd. Haha :) Blir en slitsom, men morsom tid framover. Blir 26mnd mellom våre to
Koselig!! :D Det blir litt under 18 mnd mellom våre, ser vel for meg at det blir et tøft første år [emoji14]

Godt nyttår :D gleder og gruer meg. Håper jeg får det til :p aner ikke hva som venter meg. Utrolig spennende ♡

Blir så spennende dette! Så spennende å følge hverandres modningstegn og etterhvert fødehistorier :-)

Back
Topp