Et navnespørsmål igjen.

stjernebarnet

Elsker forumet
Jeg er kanskje kjip, men jeg har et navnespørsmål, men vil ikke røpe navnet ennå, for jeg og mannen har bestemt sammen at vi ikke skal si noen forslag til noen før vi faktisk har bestemt oss. Så beklager det jenter, men håper dere kan hjelpe likevel.

Jeg har slått litt fra meg det spesielle navnet jeg har pratet om tidligere som mannen ikke likte. Nå tenkte jeg litt på å kalle jenta vår opp etter mormoren min(litt spesielt at jeg i tillegg har termin på det som var fødselsdatoen til mormor). Mannen syns at det er et veldig fint navn, så det er ingen problem. Men så har jeg et søskenbarn som heter det samme, så vi vil ha et navn til, slik at vi har et "skille" mellom de for vi er mye sammen med henne og resten av familien. Jeg kunne da tenkt meg å ha min farmor sitt navn som mellomnavn. Det er litt mer spesielt, men mannen syns fremdeles det er fint, men han vet ikke om han vil ha et mer vanlig navn bak det første. I tillegg så er det det at jeg da får kalt opp begge mine bestemødre, mens hans ikke blir involvert. Dessverre passer egentlig ingen av deres navn med det første vi vil ha. Og jeg vet at dette egentlig ikke burde ha noe å si, men familien hans innvolverer seg ikke så mye i oss og hva vi driver med av forskjellige grunner, så jeg føler det blir litt feil å kalle opp noen som ikke egentlig bryr seg..

Dette ble langt og rotete, og takk til dem som orket å lese. Men er det noen tanker?

Dersom du ønsker familienavn er det jo mulig å gå litt lenger bak i rekkene å se om det var noen fine navn? Du kan jo høre med hans familie om de har noen spesielle, fine jentenavn i familien [:D]

Men dere skal kanskje ha flere barn senere? Kanskje dere kan ta et navn fra hans side da?

ORIGINAL: Ayla_99

Men dere skal kanskje ha flere barn senere? Kanskje dere kan ta et navn fra hans side da?

så klart [:)] men dessverre er familien av den typen som sjeldent kommenterer ting som er bra, men kaster seg raskt over ting som er dårlig eller når de mener ting er urettferdig mot dem [8D]

Back
Topp