Et navn som passer med Calle/Kalle

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Diskuterte litt navn med mamma i dag, og hun sa litt på tull at vi burde kalle gutten for Kalle. Bestefaren min het nemlig Kalle, og han døde for ca. et år siden. Han var verdens beste bestefar, og en virkelig bra mann på alle mulige måter. En sånn mann som du hører om i filmer og eventyr egentlig :-)

Er ikke helt sikker på hva jeg synes om navnet Kalle/Calle. Men hadde jeg funnet en kombinasjon med et annet navn, sånn at det fungerer som mellomnavn hadde jeg lett gjort det! Det hadde vært så koselig for hele familien og slekta :-) Er det noen gode hoder der ute som vet av et fornavn som passer med Calle/Kalle?

Hva synes dere eventuelt om å ha det som stumt fornavn, og bruke mellomnavnet i dagligtale? Hvilke mellonmavn passer med Kalle/Calle da? :-)

Jeg er ingen fan av mellomnavn :P Jeg ELSKER oppkallinger, synes Kalle høres supert ut :) (Calle blir litt svenskt, kanskje?)

Har dere litt hår på brystet synes jeg dere skal bruke kun Kalle :D

Jeg er ingen fan av mellomnavn :p Jeg ELSKER oppkallinger, synes Kalle høres supert ut :) (Calle blir litt svenskt, kanskje?)

Har dere litt hår på brystet synes jeg dere skal bruke kun Kalle :D

Babyen er jo halvt svensk (samboer er svensk), så det er derfor jeg tenkte på Calle med C :-) Synes egentlig det er to helt forskjellige typer navn på norsk og svensk, selv om det uttales likt og skrives nesten likt :P

Sniker litt fra november.. Synes Kalle var utrolig fint! Passer både til baby, guttog voksen mann! Tror også navnet er finest aleine:)

Sniker litt fra november.. Synes Kalle var utrolig fint! Passer både til baby, guttog voksen mann! Tror også navnet er finest aleine:)

Så koselig at du synes det :-) må tenke litt på å evt ha det alene tror jeg :-)

Jeg også synes du bør bare bruke navnet Kalle alene. :-)

Selv liker jeg ikke navnet,men man må jo selvsagt velge det man liker best selv uansett hva andre måtte synes :-)

Selv liker jeg ikke navnet,men man må jo selvsagt velge det man liker best selv uansett hva andre måtte synes :)

Enig i det :-) Er egentlig ikke et navn jeg ville ha valgt selv, da det er langt fra i samme stil som de navnene jeg liker. Men det er nettopp på grunn av bestefaren min at det får en annen betydning for meg, så da ble jeg litt usikker :-)

Back
Topp