Må bare anbefalle et produkt jeg mener er et musthave!
Det er dette:
www.easygrowofnorway.com
En amme-og-samsovingsmadrass som ga oss bedre netter!
Både da baby sovnet på pupp ved siden av meg i dette, da kunne hun flyttes i dette over i egen seng uten å våkne fordi det ikke ble noen temperaturforskjell fra varm til kald madrass!
OG vi klarte også å ha hun sovende i mellom oss pga vi følte det tryggere at hun lå inni her.
Beskytter også vår seng for gulp osv. Så fornøyd at vi har brukt dette på 2 barn.
Bare et vennlig tips, null reklame eller spons.
Det er dette:
Easygrow Co-sleeping mattress | Sleep with your baby
Make co-sleeping and nursing at night easier with the Easygrow co-sleeping mattress. Walls that provide the baby with its own sleeping environment. Waterproof bottom to protect the mattress in the bed from spills, accidents, and leaks. Lower one wall for easy access to the baby. Washable at 60...
En amme-og-samsovingsmadrass som ga oss bedre netter!
Både da baby sovnet på pupp ved siden av meg i dette, da kunne hun flyttes i dette over i egen seng uten å våkne fordi det ikke ble noen temperaturforskjell fra varm til kald madrass!
OG vi klarte også å ha hun sovende i mellom oss pga vi følte det tryggere at hun lå inni her.
Beskytter også vår seng for gulp osv. Så fornøyd at vi har brukt dette på 2 barn.
Bare et vennlig tips, null reklame eller spons.