Et morsomt magebilde :)

medønskeomentil2015

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Tenkte bare jeg ville vise dere et morsomt magebilde :)

Min lille huleboer har lagt seg til på høyre side for tiden, noe dette bildet kan bekrefte ;) Til å begynne med lå den på venstre, men nå har den altså flyttet seg. Morsomt å se at det skjer ting :)

Morsomt :) Forrige uke hadde jeg 'høy' mage, denne uken så det ut til at magen hadde 'falt ned'... (tar bilde en gang i uken) De romsterer rundt og koser seg med all plassen de har nå. Her er det iallfall full bøtteballet til tider ;)

Hehe, så morsomt ;) Jeg syns det er sykt å tenke på at det faktisk bor en liten person inne i magen min, det har liksom ikke gått helt opp for meg enda :P

shen83 skrev:
Hehe, så morsomt ;) Jeg syns det er sykt å tenke på at det faktisk bor en liten person inne i magen min, det har liksom ikke gått helt opp for meg enda :P

Check!

shen83 skrev:

Enig!
Føler meg som normalt jeg. Mer som sikker på at babyen egentlig er gedigne luftbobler som sprekker fra tid til annet. Fatter det ikke

Back
Topp