Et mirakel!

Rut1

Forelsket i forumet
Fra Min side på BV:

HJERTET SLÅR! I dag begynner embryoets hjerte å slå! Er det ikke fantastisk?

Jo, det er helt fantastisk! Nå er det bare å klare å få legesenteret til å forstå at jeg TRENGER å se det så snart som mulig. Skal ta meg en tur å trygle om henvisning til ul i dag.

Du er nå 5 uker og 4 dager på vei.
Unnfangelsen finner sted omkring: 11. juli 2010
Hjertet begynner å slå: 5. august 2010

JIPPI!!!!!!! En deilig følelse!!

Jepp, en deilig følelse!

Og i dag fikk jeg heldigvis time hos legen neste onsdag, og da håper jeg å få henvisning til tidlig UL.

Så fantastisk[:D] Det er helt fantastisk å se en liten prikk der inne som slår. Det gjorde jeg med snuppa. Har sååå lyst på tidlig ultralyd, men tror det må være en medisinsk grunn til å få det.

ORIGINAL: Jordbærjente

Så fantastisk[:D] Det er helt fantastisk å se en liten prikk der inne som slår. Det gjorde jeg med snuppa. Har sååå lyst på tidlig ultralyd, men tror det må være en medisinsk grunn til å få det.

Sign!

Jeg slet en del med depresjon/angst før forrige svskap. Så legen og jeg ønsket at jeg skulel få tidlig UL slik at jeg ikk tenkte å stresse over tanken på at babyen var død i magen(hade bare en følelse). Fikk svar tilbake fra sykehuset om at dette ike var viktig nok grunn og at jeg måtte ta det privat[:@] Men HÅÅÅÅÅÅÅPER at du får det da[:D]

ORIGINAL: knotiknoM

Sign!

Jeg slet en del med depresjon/angst før forrige svskap. Så legen og jeg ønsket at jeg skulel få tidlig UL slik at jeg ikk tenkte å stresse over tanken på at babyen var død i magen(hade bare en følelse). Fikk svar tilbake fra sykehuset om at dette ike var viktig nok grunn og at jeg måtte ta det privat[:@] Men HÅÅÅÅÅÅÅPER at du får det da[:D]

Ja, jeg hadde MA sist, så de lovte på sykehuset at jeg ville få ekstra oppfølging med en ul i uke 6-7 og en ul i uke 10-12. Så jeg har ikke tenkt å gi meg før jeg får det som de lovet [:D] Men må jo uansett gå igjennom fastlegen, så da var det viktig at jeg fikk time der.

ORIGINAL: Tigerinne

Hvor tidlig kan man ta utvendig UL og se babyen og hjertet som slår?

Vet ikke hvor tidlig man KAN gjøre det, men jeg tok i uke 9 med andremann, og det var klart og tydelig å se

Okay, ja, jeg har litt lyst til å bestille meg utvendig UL (ikke innvendig), bare for å se at det er noe der inne liksom.. vet du sånn ca hvor mye det koster?

Det er jo 7 år siden sist, så vet egentlig ikke nå... men da bestilte jeg på Medi3, og mener jeg betalte rundt 700 kr. Det var en veldig hyggelig opplevelse! Men tror han UL-legen jeg var med da, jobber på MR-klinikken på Moa nå. Så du kan jo prøve der også.

Lykke til!!!

ORIGINAL: Rut1

Det er jo 7 år siden sist, så vet egentlig ikke nå... men da bestilte jeg på Medi3, og mener jeg betalte rundt 700 kr. Det var en veldig hyggelig opplevelse! Men tror han UL-legen jeg var med da, jobber på MR-klinikken på Moa nå. Så du kan jo prøve der også.

Lykke til!!!

Okay [:)] Får se hva jeg gjør, takk for svar [:)]

Skjønner veldig godt at du skal ha tidlig ultralyd nå når du har hatt en MA. Legen må holde d han lovet! Så spennende det blir med ultralyd[:D]

Skjønner veldig godt at du skal ha tidlig ultralyd nå når du har hatt en MA. Legen må holde d han lovet! Så spennende det blir med ultralyd[:D]

Tror du blander litt nå.. hihi. Jeg har ikke hatt MA... bare lyst til å ta UL for å så se lille skatten jeg [:)]

det var til Rut[:D]

Hehe [:D] Takk! Ja, gleder meg til bare å få bekreftet at det lille hjertet slår. For jeg har en god følelse, selv om jeg bekymrer meg.

ORIGINAL: Rut1

ORIGINAL: knotiknoM

Sign!

Ja, jeg hadde MA sist, så de lovte på sykehuset at jeg ville få ekstra oppfølging med en ul i uke 6-7 og en ul i uke 10-12. Så jeg har ikke tenkt å gi meg før jeg får det som de lovet [:D] Men må jo uansett gå igjennom fastlegen, så da var det viktig at jeg fikk time der.

Så bra at du skal få UL 2 ganger da! Det er jo supert!

håper du får ultralyden din, men denne gangen skal det gå bra[:D][:D]

Back
Topp