Et man gravid så er man gravid;-)

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg har hele svangerskapet hatt et normalt kosthold (med noen untak;)) men i d siste har jeg blitt litt frottsette ab meg. Har vært å tatt lørdagshandelen, måtte bare innom bakeriet.

Så her sitter jeg da og gomler pizza snurr og skolebolle før jeg kjører hjem. . Huff, håper dette svangerskapet snart er over ellers så kommer jeg til å trille til slutt. . Blir ikke rare bikini sesongen for å si d son;)

Ha, ha, samme tenkte jeg da jeg tidligere i dag satt og gomlet hjemmebakte wienerbrød! :)

Eg har spist red velvet kake i dag! :D aldri vært klar for bikini sesongen, så d bryr meg ikkje så veldig hardt ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg stoppet innom McDobalds på vei hjem i dag....

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Er egentlig ikke sulten eller lysten på noe spess, men når mat settes forran meg klarer jeg ikke å la vær å "smake".. eksempel lager grøt til min sønn ig står selv å spiser rester av pannen når jeg vet det er grill middag snart :eek:

Ååååå! Skulle virkelig ønske jeg kunne det også. Jeg har så lyst på alt mulig om dagen, men har fått svangerskapsdiabetes og reagerer på stort sett alt som smaker noe og som er godt. Eneste jeg egentlig kan "kose" meg med om dagen, er gulrot og kålrot. Og tro meg, gulrot og kålrot smaker ikke stort om dagen. :( Så går snart på veggen her om dagen. Kan knapt spise noe mat også, så det er kjempekjipt å gå høygravid nå. ;-(

Jeg dytter igrunn i meg det jeg kommer over i skapene. Fryktelig fysen!!

Jeg har vært flink å plassere en skål med variert frukt foran meg. Putter i meg hele tiden...
Men måtte spise oreo kjeks mens jeg leste denne tråden... og har hatt 2 friskis bare i dag....
Til frokost må jeg ha en skive med nugatti som "dessert" etter vanlig brødskive....
Dette blir gjerne "kriseløsning" når sjokolade suget trer inn :p

Skal snart i bursdag også. Mon tro jeg får tilfredsstilt godteri suget mitt enda mer? :D

Back
Topp