Et litt personlig spørsmål

Joffen

Gift med forumet
VIP
Noen som vet om det er farlig å bruke misjonærstillingen etter at man har passert 24 uker? Eller kommer det an på når mor synes det er ubehagelig med stor mage?

Er ikke like mye aktivitet som før, men det blir vel gjerne 2 ganger i uken...Og må vel etterhvert finne nye stillinger...Regner med at bakfra blir tungt snart og...

Og ja, dette er litt småflaut å spørre om

haha, men d er jo fakta, tror det er tiden for å være litt kreativ...:) vet ikke om det er farlig, men min mage har blitt såpass stor at jeg ikke kan se for meg at det blir noe behagelig med misjonærstilling.... har en mann som er borte 4 uker i slengen så det er sølibat her siden han er borte....

Aaaaner ikke, vi har ikke testa for å si det sånn [8D]

Tror ikke noenting er farlig, sålenge det ikke er ubehagelig for oss [:)] Og *for å bli litt grafisk her* så trenger han jo ikke å ligge oppå deg med hele kroppsvekten liksom... Fin måte å få armmuskler på det [:D]
Tenker at vi kan bruke akkurat de stillingene vi vil helt til det ikke "funker" lenger pga magen (sånn type *beina opp i luften og i hytt og pine* funker ikke her lenger, magen er bare helt i veien), og så lenge vi ikke får noe vondt eller ubehag [:)]
Kjør på! Er jo lørdag i dag og greier

syns å huske at d er etter uke 27... min mage er i veien masse av tiden så må nåkk finne på noe nytt nå

Gå inn på denne siden og sjekk ut stillinger: http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.6331899

Eller denne siden: http://www.greatestloving.com/side-by-side-sexual-positions.html

Stillinger som innebærer dama på siden bruker å være det beste etterhvert.

ORIGINAL: En liten morellskatt

Tror ikke noenting er farlig, sålenge det ikke er ubehagelig for oss [:)] Og *for å bli litt grafisk her* så trenger han jo ikke å ligge oppå deg med hele kroppsvekten liksom... Fin måte å få armmuskler på det [:D]
Tenker at vi kan bruke akkurat de stillingene vi vil helt til det ikke "funker" lenger pga magen (sånn type *beina opp i luften og i hytt og pine* funker ikke her lenger, magen er bare helt i veien), og så lenge vi ikke får noe vondt eller ubehag [:)]
Kjør på! Er jo lørdag i dag og greier

Må si meg enig her jeg [:)] Det viktigste er at det ikke er ubehagelig for oss. Kjør på og prøv dere fram [:D]

Jeg har hørt at misjonærstillingen ikke er så bra etter uke 20 jeg[:-] siden vi bør unngå å ligge på ryggen etter uke 20. Vi får det jaffal ikke til i misjonæren. Kjennes ut som jeg skal poppe ut ungen, å det gjør jo vondt[8|] men så er det vel hvordan du kjenner på det selv. Er vel ikke et fasit svar, men et pekepinn svar. Vi er jo alle forskjellige[:)]

PS. Og min mage er mindre en di fleste har jeg hørt[8D]

her var misjonnær det eneste jeg klarte forige svangerskap,så da brukte vi den fram til dagen jeg fødte faktisk[8D]

Er ikke vanlig misjonær vi bruker...Han står på knærne istedenfor å ligge over magen...Så her er det det som funker[:D] Er liksom litt mer personlig enn at han står bak hele tiden...

Kjenner ihvertfall mer ubehag ved at jeg sitter oppå eller ligger på siden...

Vi får prøve oss frem, slutter nok med det hvis det blir vondt...

Sex er ikke farlig selvom man er gravid![:D]

Såklart sex av de ekstreme typen med sinnsykt leketøy skal nok unngås![8D] Hehe.

Men så lenge ting ikke er ubehagelig, så skal det nok gå fint [:)]

ORIGINAL: Krøsamaia

Sex er ikke farlig selvom man er gravid![:D]

Såklart sex av de ekstreme typen med sinnsykt leketøy skal nok unngås![8D] Hehe.

Men så lenge ting ikke er ubehagelig, så skal det nok gå fint [:)]

Haha - høres skummelt ut ja... [:D]

Back
Topp