et litt ekkelt spm.. men...

HAHA! Er den ikke litt sånn blank-aktig da?
Jeg vet sant og si ikke, du får google det ;)

Den skal være blank. Litt geleaktig. :-) 

Kryssemynte skrev:
HAHA! Er den ikke litt sånn blank-aktig da?
Jeg vet sant og si ikke, du får google det ;)

har googla d, å kan ikkje sei æ bei klokar...

tangsprellen skrev:
*kremt* enn om den e sån gul/grønn aktig....?

Så lenge det kun er en gang tror jeg ikke det gjør noe, men vet ikke helt sikkert. Den er litt sånn blank/gul. Det er vanskelig å forklare altså. 

Jammen godt spørsmål du :-)
Luktfri, og blank/hvitaktig kanskje...

ok... sekkert bære æ som e paranoid.... den har vært litt sånn snørr grønn akti i nån daga nu... (beklager detaljan) å ser ikkje heilt at d ser rett ut... men har ikkje løst å  ringe å høre.... før æ har hatt endel "problema" under sv.skape, så har vært et par ganga på fødn allerede...

Det er vel bedre å ringe en gang for mye, enn en for lite ;-)
Men jeg tror nok ikke det er noe fare :-)

Om det har vart noen dager så skader det ikke å ringe de å høre. De er der for å hjelpe oss om vi lurer på noe og de kan jo i verstefall si at det ikke er noe :-) 

Kan være mye forskjellig uten at det er noe å tenke på :) Min er gul om dagen.. Har faktisk vært nærmere oransj et par ganger! Tenkte å spørre legen om det neste gang jg ser henne.. For sikkerhets skyld :) Det synes jeg du burde også, for ingen av oss er leger :)

Tenkte om den var sånn grønn aktig, kan være baktereiell vaginose?? At det er bakterier der altså.. Er jo bare å høre med legen..  Jeg fikk spørsmål på føden i dag om utfloden min hadde endret seg, og om den luktet sånn fiskeaktig, da kunne det være bakterie der... 

Mi ( nr 2 på vei) skrev:
Tenkte om den var sånn grønn aktig, kan være baktereiell vaginose?? At det er bakterier der altså.. Er jo bare å høre med legen..  Jeg fikk spørsmål på føden i dag om utfloden min hadde endret seg, og om den luktet sånn fiskeaktig, da kunne det være bakterie der... 

den lukte liksom ikkje no... men e heilt klart grønn nu. sett å vurdere å ringe å bære spørre...

Ta en telefon - og bli beroliget :-)
Utflod kan være både seig, blank, tykk, gul og grønnaktig - men hovedtegnet på at noe ikke helt stemmer er at den lukter vondt. Men jeg er temmelig sikker på at du ikke får et svar du ikke ønsker deg, altså.

Høres ut som en soppinfeksjon, men sikkert greit å ta en tur til legen og å det sjekket.

Blank-hvit utflod her

Høres ut som soppinfeskjon eller bare en forandring i utseende. Hadde ikke ringt føden for det altså, men ring fastlegen din og få tatt en prøve av den hvis du er bekymret.
Min er og grønn innimellom, er ikke bekymret av den grunn. 

Back
Topp