Et lite vesen på veg !!

T

Tinkemor

Guest
Hei alle sammen :) jeg er det da helt ny her.. fant ut for en uke siden at jeg er gravid, nå 5 uker og 4 dager, så fortsatt veldig tidlig! men håper at det går bra ,og at jeg om seks uker kan få være så lykkelig jeg vil uten at man skal være redd for at folk forstår det :p Sluttet på pilla rett etter jul, så det hele har gått veldig fort ! vi har ikke gjort noe stor sak ut av det, så var heller ikke forventa at det skulle skje så fort, men vips :D  

men er det noen her som snuser? Jeg holder på å bli sprø og skremt av alt som står på nettet.. skjønner jo at det er farlig, for all del.. men å slutte helt brått er ikke noe lett :( 
 
Hei :) Takk for svar.. Jeg har ikke snusa siden søndag, og min kjære har sittet ved siden av meg med snus uten at det gjør så mye :p klarte virkelig å skremme selv i går når jeg fant mange artikler på nettet, blant annet om forsterdød.. Så morsomt at den lille gutten deres skal få bli storebror da :) Jeg skal til legen i morra, min kjære ville være med - noe jeg setter stor pris på! er litt uvirkelig enda detta her, men veldig koselig :D 

Les disse her du, så vil nok synet ditt på snusing bli litt forandra.. 

http://www.baby.no/helse/barnelegen/spor/snus/
http://www.klara-klok.no/wips/453389532/caseId/1160396132

Ha en fin dag :) 
 
heisann..
Gratulerer så mye men en liten på vei.. :-) Det er veldig tidlig ja.. Jeg er ca akkurat like langt.. 5uker+1 i dag.. spennende.. vi har brukt lang tid 10mnd - så håper spiren sitter og gror! :-)
Snus bør du nok kutte ut! snuser ikke selv, vet ikke så mye men kan bare tenke meg det ikke er noe bra for babyen ;-)
 
Gratulereer! Selv testet jeg positiv igår, og er helt oppi skyene :D er også ganske så redd for spontanabort :/ men prøver å tenke positivt.. :) 
 
Gratulereer! Selv testet jeg positiv igår, og er helt oppi skyene :D er også ganske så redd for spontanabort :/ men prøver å tenke positivt.. :) 
 
Gratulerer med spiren! Her slutta jeg med snus samme dagen jeg fant ut begge gangene. Har gått helt fint. Også denne gangen :)
 
Hei, kjøp nikotinfri snus!!! :) Det er kanskje vanen med å ha noko under leppa som er verst... :P Gratulerer, og lykke til :)
 
Så koselig at så mange svarte :D Jeg har da vært hos legen og alt virka bra på blodprøver og det hele.. skal til gynekolog på tirsdag neste uke, for første gang.. litt skummelt :p Men jeg har vært snusfri nå siden jeg fant det ut :) går helt greit, men må inrømme at jeg har lyst på , men detta lille nurket kommmer helt klart først !! <3 Håper det står bra til med alle :D 
 
Back
Topp