et lite tips til førstegangs her inne..

verteline

Elsker forumet
da jeg ble gravid med førsten så lagte eg ei bok til han. eg skreiv oppdatering fra hver uke om hvordan jeg følte meg hva vi hadde gjort osv. om alle kontroller.. tok bilde av AL, klærne, rommet, magen min osv.. er enormt koselig å kikke i nå for fytti grisen hvor fort man glemmer hvordan ting var når man er gravid osv :)

jeg skriver forsatt i boken hans (har snart skrevet den ut) skriver ikke ofte nå da, men når han lærer nye ting,. gjør morsomme ting, jul, bursdager osv.. å har litt bilder i :)

tenkte bare å dele itilfelle noen andre kunne ha glede av en slik bok :)

Kjempe godt tips! :-) Har tenkt litt på det, men har ikke gjort noe med det.. Får vell kanskje begynne da!;-)

Så hyggelig da :0)
Jeg driver også og skriver i en svangerskapsbok. Håper at interessen ikke avtar ut i graviditeten, hehe...

Da har jeg funnet meg en fin notatbok og ført inn fram til uke 7 <3 Herlig følelse å skrive til lisjegullet!

Havets fru skrev:
Da har jeg funnet meg en fin notatbok og ført inn fram til uke 7 <3 Herlig følelse å skrive til lisjegullet!

wow så bra! :) effektiv du er!.. denne lille min i magen har bare kommet til uke 5 :P haha.. får oppdatere litt snart :)

Back
Topp