Et lite tips om parkdress (vår/ høst)

Aldri hørt om. Hvordan er den i størrelsen?

hwn
Neom skrev:
Aldri hørt om. Hvordan er den i størrelsen?

Ganske god i størrelsen, men jeg tok 5 år allikevel. Hun er ganske stor da, og jeg kjøper 110 i andre klær til henne.

Den er kjempefin! Vi kjøpte støvler på G-Sport i samme merke! Han har dress som passer nå, men mulig vi må kjøpe ny til høsten, da vurderer vi den :)

Fru H skrev:
Den er kjempefin! Vi kjøpte støvler på G-Sport i samme merke! Han har dress som passer nå, men mulig vi må kjøpe ny til høsten, da vurderer vi den :)

Så bra, da blir vi sikkert fornøyd :)

Måtte bestille jeg og :-p
Håper ikke 110 blir altfor stort, men blir litt dumt med 104 når han bruker det nå synes jeg... 110 i noe også!

Fru H skrev:
Måtte bestille jeg og :-p
Håper ikke 110 blir altfor stort, men blir litt dumt med 104 når han bruker det nå synes jeg... 110 i noe også!

Den var litt stor i 110, men 104 var så akkurat. Ikke noe for lang på armene, men litt lang på beina. Blir jo holdt oppe av sko/støvler uansett :)

Veldig fin farge på guttemodellen :)

Ja den matcher nok støvlene bra =) 

Er ikke akkurat disse Teodor har da, men like farger og uten stoffet og snøringen =)

Tøffe støvler :) var ikke så fine i jentefarger dessverre.

Vi har akkurat kjøpt nye støvler til henne da, så trenger ikke det nå :)

Hun var ikke helt enig med fargen på dressen da, for den skulle jo ha vært rosa. For det er jo hennes favoritt, sier hun :)

Meeen jeg er veldig fornøyd med mørk farge, siden hun er av den typen som finner gjørme og vann i en ørken :) Den lyse rosa hun har fra før må jeg vaske hver dag....

Ja mørk farge er definitivt mer praktisk! Jeg er egetlig ganske lei av så utpreget forskjell på gutte- og jentefarger jeg da.. Hehe! Så det er fint med noe litt sprekere!

Back
Topp