Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint det blir ligger på sofaen å lader opp til oul i morgen det gleder jeg meg til!
Så fint det blir ligger på sofaen å lader opp til oul i morgen det gleder jeg meg til!
Så fint skulle ønske jeg hadde talentet har prøvd i åresvis.. hendene mine gjør som de vil selv...
Utrolig fint teppe. Vi skal på ny ul i morra, så da spørs det om vi må stoppe innom en tur å kjøpe garn hvis vi får bekreftet kjønn klør etter å begynne, men har veldig lyst til å få enda en bekreftelse først. Det at du legger ut er så god inspirasjon!
Nydelig jeg hadde planer om å strikke havskumteppe etter UL, men jeg vêr jo fortsatt ikke kjønn så vet ikke om jeg gidder.. Litt lei av å strikke nøytralt nå
Fint
Jeg kjøpte med lilla garn i dag, men usikker på hvilket teppe jeg skal strikke da jeg er kraftig nybynner
Ser veldig fint ut, hva slags garn og hvor tykke pinner strikker du på?
Selv er jeg bare i gang med hentesettet enda, men hvis hendene holder litt lenger (får karpaltunnelsyndrom når jeg er gravid) har jeg lyst til å strikke et teppe
Strikker egentlig noen helt tynne tepper i ull på maskin, men jeg har glemt hvordan jeg trer strikkemaskinen