Et lite teppe blir til..

Oboy!

Gift med forumet
Til min Lille Prins i magen ❤
ImageUploadedByBV Forum1364161544.578638.jpg

Strikke strikke strikke ;) og har hatt koooselig besøk av en vennine :) :)
Hva har dere bedrevet kvelden med da? :)

Så fint teppe :D Kunne ønske jeg hadde tålmodighet til den strikkinga..men kommer nok etterhvert :)

Har bare slappet av med film og god mat. Og ikke minst vært helt i hundre, for lillegutt sparket sååå hardt i kveld at det syntes godt utenpå magen ♥ Kom flere spark etter hverandre..og like morsomt hver gang :D

Tusen takk :D

Strikker på tykke pinner nå.. Må ha noe som blir ferdig litt kjappt :p har ikke verdens beste tolmodighet om dagene :p

Utrolig fint teppe. Vi skal på ny ul i morra, så da spørs det om vi må stoppe innom en tur å kjøpe garn hvis vi får bekreftet kjønn :) klør etter å begynne, men har veldig lyst til å få enda en bekreftelse først. Det at du legger ut er så god inspirasjon!

Utrolig fint teppe. Vi skal på ny ul i morra, så da spørs det om vi må stoppe innom en tur å kjøpe garn hvis vi får bekreftet kjønn :) klør etter å begynne, men har veldig lyst til å få enda en bekreftelse først. Det at du legger ut er så god inspirasjon!

Tusen takk :) Så kjekkt å høre! :)
Å! Mye lykke til :) :)
Er jo litt gøy å kunne strikke i blått eller rosa ;) ikke bare nøytralt :)

Nydelig :-) jeg hadde planer om å strikke havskumteppe etter UL, men jeg vêr jo fortsatt ikke kjønn så vet ikke om jeg gidder.. Litt lei av å strikke nøytralt nå :-)

Fint :)
Jeg kjøpte med lilla garn i dag, men usikker på hvilket teppe jeg skal strikke da jeg er kraftig nybynner :p

Ser ut som du har noe tykkere garn.. Tror jeg kommer til å strikke slik som jeg gjorde til guttungen :) Må bare skaffe meg pinner :)

Ser veldig fint ut, hva slags garn og hvor tykke pinner strikker du på?

Selv er jeg bare i gang med hentesettet enda, men hvis hendene holder litt lenger (får karpaltunnelsyndrom når jeg er gravid) har jeg lyst til å strikke et teppe :)

Strikker egentlig noen helt tynne tepper i ull på maskin, men jeg har glemt hvordan jeg trer strikkemaskinen :P

Ser veldig fint ut, hva slags garn og hvor tykke pinner strikker du på?

Selv er jeg bare i gang med hentesettet enda, men hvis hendene holder litt lenger (får karpaltunnelsyndrom når jeg er gravid) har jeg lyst til å strikke et teppe :)

Strikker egentlig noen helt tynne tepper i ull på maskin, men jeg har glemt hvordan jeg trer strikkemaskinen :P

Koselig :)
Strikker med Silja på pinne nr6 ;) så gåt radig, men nå ligger det på pause.. Begynta på en Marius dress :p men er snart ferdig med den, så da kan jeg gå tilbake til teppet litt kanskje ;)

Har begynt å hekkle et jeg, da jeg ikke kan å strikke, hehe... Klarte ikke å vente til etter OUL, (er på torsdag) så da ble det flere farger, da det. Så kjedelig med kun hvit

Back
Topp