Et lite sukk...

minoja

Elsker forumet
Er så rart denne 3.gangen å være gravid, har enda ikke gått opp for meg at jeg er det faktisk og har enda vanskelig for å tro det. Eneste grunnen er at jeg føler meg i storform og har masse energi - helt motsatt av hvordan de to forrige svangerskapene var med trøtthet og kvalme/oppkast i flere uker. Føler meg litt trøtt, det stikker litt i magen og mensen kommer jo ikke...så er liksom det eneste som gjør at jeg nesten tror vi venter nr 3 :p Føler meg helt rar, for savner jo ikke å være sengeliggende, ikke på noen måte(bank i bordet!)...men samtidig klarer jeg liksom ikke slå meg til ro :p Skulle ønske ordinær ul var om noen dager og ikke at jeg skal gå å lure på om dette er sant i over 1,5 mnd til :)
Føler meg rar som liksom enda ikke skjønner det :) Men er det flere her som sitter med slike følelser??

er førstegangs, og jeg merker ikke noe særlig til symptomer! kjenner litt stikkinger i magen hver dag, litt trøttere (var mye trøttere tidligere), tørst og må på do om natten! 

når jeg ramser det opp så er det litt mer enn det jeg føler det er.. men jeg kunne godt ha hatt ømme pupper og vært litt kvalm.. hehe.. symptomer kom til meg :D haha.. Sikkert mange som så gjerne vil bli kvitt kvalmen og alt og så her ønsker jeg at det skal komme mer slike fæle symptomer! jaja.. man er rar, er man ikke??

Jeg regner med at alt står bra til med nurkene våre og det er jo faktisk like naturlig å ha mange symptomer, som få:)

JA! Og jeg har vært på ultralyd og! hehe.. 

Eneste er at jeg kjenner det i bekkenet da, men eller er det ikke noe! 

Er 3 her også! :)

Ja kjenner på følelsen denne gangen også. Samme gjorde jeg første gangen. Jeg var på 2 UL før rutineUL, men likevel var jeg sikker på at det var noen som tulla med meg... den følelsen. Så begynte jeg å kjenne liv og fikk se en sprell levende tass på rutineUL, og da begynte det å demre for meg at det faktisk var slik :)
Gleder meg til 23.april, for da skal jeg nok få en liten UL-sjekk :)

så godt å høre at det er flere som føler sånt....lurer jo liksom om man virkelig skulle klart å innbille kroppen så mye at den er gravid til at det viser positivt på tester uten at man er gravid liksom :p Men har muligens litt med at jeg ikke kan sitte særlig ned gjennom en dag og kjenne etter om jeg føler meg gravid, er skjelden de to jeg har sover samtidig når eldste er hjemme fra bhg ;) Men jeg begynner mer og mer å helle mot en privat ul-time for å få skikkelig ro i sjelen :p Rart å være gravid uten å føle at man er det skikkelig ;)

Back
Topp