mille.
Gift med forumet
Nå nærmer natten seg og det er noen timer jeg ikke ser fram til.
Jeg får liksom ikke roet henne etter å ha ammet om natten.
Hun sovner somregel ved brystet og da er det ikke alltid så enkelt å få en rap...
Legger jeg henne i sengen så gråter hun etter noen minutter og vil opp og kose/ha mer mat.
Blir så lei meg for jeg er så redd jeg ikke har nok mat til henne siden hun leter etter de hele tiden. [:(]
Men skal jeg la være å legge henne til da? kan jo ikke det heller vel?
Slik er det ofte om dagen også,
hun kan ha fått mat for bare 30min siden når hun begynner å sutre og spise på fingrene.
Det er ikke alltid jeg får henne til å rape om dagen heller og da kan det bli litt gråting sikkert pga mageknip. [:(]
Også kan hun sove etpar timer innimellom.
Når jeg sitter og ammer om natten kommer jo alle disse tankene.
-Hva om jeg ikke har nok mat til henne,
-er det noe jeg spiser som hun får luft i magen av? Spiser lite om dagene for jeg er så redd for hva jeg ikke bør spise..
Tårene er ikke langt unna om dagene og av og til føler jeg meg som en dårlig mor [:(] [:(] [:(]
ble litt langt, men takk for at du gadd lese...
Jeg får liksom ikke roet henne etter å ha ammet om natten.
Hun sovner somregel ved brystet og da er det ikke alltid så enkelt å få en rap...
Legger jeg henne i sengen så gråter hun etter noen minutter og vil opp og kose/ha mer mat.
Blir så lei meg for jeg er så redd jeg ikke har nok mat til henne siden hun leter etter de hele tiden. [:(]
Men skal jeg la være å legge henne til da? kan jo ikke det heller vel?
Slik er det ofte om dagen også,
hun kan ha fått mat for bare 30min siden når hun begynner å sutre og spise på fingrene.
Det er ikke alltid jeg får henne til å rape om dagen heller og da kan det bli litt gråting sikkert pga mageknip. [:(]
Også kan hun sove etpar timer innimellom.
Når jeg sitter og ammer om natten kommer jo alle disse tankene.
-Hva om jeg ikke har nok mat til henne,
-er det noe jeg spiser som hun får luft i magen av? Spiser lite om dagene for jeg er så redd for hva jeg ikke bør spise..
Tårene er ikke langt unna om dagene og av og til føler jeg meg som en dårlig mor [:(] [:(] [:(]
ble litt langt, men takk for at du gadd lese...