et lite spm?

anettesj

Glad i forumet
når har deres babyer bergynt å krype??? når er det normalt å begynne? min første baby så vet ikke helt..

min jent begynnte 2 dager før hun ble 8 mnd...men d er jo forskjellig fra barn til barn,noen er lenge ført d,og andre mye senere[:D]
går nok bra!!!hvor gammel er ditt barn?
klemmeklem

Jenta vår begynte faktisk ikke å krype før hu nærmet seg ettårsalderen hun!! Hun syntes det var mye kjekkere å rulle seg. Vi kjøpte en tunell til hun som barn kan krabbe igjennom. I den kan en ikke rulle seg, og må enten krabbe eller krype. På en slik morsom måte lærte hun seg å krype...:)

Begge mine var 8 mnd da de begynte å krype.

Er nok forskjellig...Begge de to første her har begynt å krype rett rundt 6mnd'ers alder![;)]

min begynte aldri...han starta rett på krabbinga da han var 6mnd...så det er nok veldig forskjellig fra barn til barn...

snuppa mi starta me d rett før hu va 7 mnd,ætter ca 14 daga gikk hu rundt stueborde å sånt å,hehe,blei fart på hu da ja[:D]

sander fant ut at det var kjappere å kave på magen han så han gjorde stort sett det... var mye glatt gulv der vi bodde da... hehe...

okei. takk takk. hun er fem mnd. hun ligger på magen mens syns ikke det er så kjempe gøy.. ruller rundt. ja får vel bare vente å se, så vil tiden vise[;)] gleder meg til den tid

Back
Topp