et lite spm..

rita.

Elsker forumet
Jeg har bare et lite spm, om noen vil svare :)

Da jeg var på do i sta, så kom det bittelitt blod på papairet, og etter dette har det kommet bittelitt i trusa.. tilsammen kanskje en ts eller mindre..

Mener dere at jeg bør ringe føden og høre, eller se det an litt??

Nå er det slik at sambo og jenta mi på 11mnd ligger med farang, så kan liksom ikke etterlate henne til sambo heller, i og med at han også er rimelig dårlig..

Huffda, hvor langt er du på vei da? Hvis du ikke kan dra, så kan du ikke dra og da er det kanskje bare å prøve og ta det med ro. Hvis det fortsetter og blø utover kvelden ville jeg ihvertfall tatt en tlf ned til legevakten og hørt med de.
Håper det er uskyldig (høres jo sånn ut når det er så lite) og at det gir seg snart! Stor klem og god bedring til resten av familien din!

Takk for svar :D jeg får se hva jeg gjør utover kvelden, men jeg regner også med at det er ufarlig. er 15+4 forresten ;)

Jeg hadde en deø småblødninger sist svangerskap også, og det var som regel mer enn det jeg hadde i kveld. Jeg har vært på ul, å sett at alt er bra, og var til jm i går og hørte hjertelyden, så regner med alt er bare bra :)

du kan jo se det ann viss du er vant til å blø i sv.skapet. jeg hadde ringt føden, men det er fordi jeg ikke har noe antydning til blod når jeg er gravid! 

jeg ringte føden, bare for å være på den sikre siden :) og jeg fikk det svaret jeg forventet ;)

"så lenge det er under 2ss, og du ikke har noen andre magesmerter, så de an i løpet av kvelden om det kommer mer eller ikke, og om då får smeret eller ikke"

så da slapper jeg av :)

rita. skrev:
jeg ringte føden, bare for å være på den sikre siden :) og jeg fikk det svaret jeg forventet ;)

"så lenge det er under 2ss, og du ikke har noen andre magesmerter, så de an i løpet av kvelden om det kommer mer eller ikke, og om då får smeret eller ikke"

så da slapper jeg av :)

Det var godt å høre :) Du får ta det litt med ro da, legg deg på sofaen og slapp av litt hvis de andre to sover :)

Back
Topp