LilleBall Forumet er livet 11 Jun 2008 #1 Siden både jeg og min datter er syk så sitter ejg her og kjeder meg så til de grader.. Derfor kom jeg på noe [:D] Hvor mange BH str gikk du opp i svangerskapet? [:D] Jeg gikk fra en B til en D [8D] Håper jeg ikke går opp mer i neste svangerskap.. uff.. [:D]
Siden både jeg og min datter er syk så sitter ejg her og kjeder meg så til de grader.. Derfor kom jeg på noe [:D] Hvor mange BH str gikk du opp i svangerskapet? [:D] Jeg gikk fra en B til en D [8D] Håper jeg ikke går opp mer i neste svangerskap.. uff.. [:D]
Astrone~Laluna Forumet er livet 11 Jun 2008 #2 samme her[:D][:D] B til D. men no når jeg ikke ammer lengre har de krympa til en C[;)]
S Selina Forelsket i forumet 11 Jun 2008 #4 Jeg gikk fra a til d, så til b og nå opp igjen til c! haha![:D][:D][:D] Håper de holder seg der de er nå![;)]
Jeg gikk fra a til d, så til b og nå opp igjen til c! haha![:D][:D][:D] Håper de holder seg der de er nå![;)]
M MV07 Gift med forumet 11 Jun 2008 #5 Fra liten b til stor d nå... Synes ikke de ser så store ut, men bh`ene sier noe annet!