et lite spørsmål...

ella1

Gift med forumet
..til dere som går på spray,eller har gjort det....
har dere drukket alkohol i denne perioden? Tenker litt på nyttårsaften jeg da[8D]....har da 4 dager igjen av sprayen,før evt sprøyte start!

håper noen kan hjelpe med svar[;)]

Ha en fortsatt fin jul,masse klemmer

Jeg har tatt meg noen glass med vin når jeg har sprayet. Nå siste gangen hadde jeg vel også et glass i sprøyteperioden også.. Men ikke noen stupfylla, men det er det sjelden jeg har uansett.. Orker ikke det å være kjempe dårlig dagen etterpå.. [:D]

Vi har fått beskjed at vi må leve under forsøket også.. Så drikk litt med god samvittighet på nyttårsaften du.. [:D]

Jeg drakk litt alkohol når jeg gikk på sprayen og tror også jeg drakk litt første dagen på sprøyter.

Kos deg på nyttårsaften med litt god drikke du[:)]

Jeg drakk ikke alkohol mens jeg sprayet...men når jeg var på kontroll på mandag så fikk jeg beskjed om å dra hjem å ta meg et vinglass eller to! Legen sa jeg måtte leve litt oppi alt dette også!![:)]... Så du kan nok drikke med god samvittighet ella[:)]

Åååh,så bra! Tusen takk for svar[:D]
da blir det et glass eller 3 på nyttårsaften[;)]

Marje,hvordan går det med sprøytene? Når skal dere på ullevål igjen? Kanskje vi møtes den 4[:D][:D][:D]

Kos deg masse!!!

Stikkinga går bedre nå...hehe[8D]...Klarte å stikke meg selv i går uten å nøle!!:):)!
Jeg skal dit dagen før nyttårsaften! Skal ta blodprøver kl 8.30 og har time hos legen kl 13.30! Så tror det blir litt gåing på ikea...hehe!
Jeg får vel sikkert beskjed da om jeg er klar for uttak eller ikke da..så er kanskje ikke umulig at jeg skal dit den 4 hvis alt er bra[:D][:D][:D]..ååååååååå nå begynner jeg å glede meg skikkelig kjenner jeg!!

Håper du hadde en fin kvedl i går[:D]

Back
Topp