Et lite spørsmål.

t.t.h.

Elsker forumet
Jeg begynte på synarela på lørdag, i dag fikk jeg en liten blødning[:'(]noen som hvet om dette er normalt? før jeg begynte med synarela gikk jeg på p pillen mercilon i ca 1 1/2 mnd kan det ha noen samenheng med det?

Du skal få ein blødning mens du sprayer. Det eg er usikker på er kortid det er normalt å få den. Eg fekk den ca ei veke etter spraystart. I papira mine fra klinikken står det kun at ein skal ha ein blødning etter spraystart, men det står ingenting om kortid.. Du skal i alle fall få den før sprøytestart.

ORIGINAL: t.t.h.

Jeg begynte på synarela på lørdag, i dag fikk jeg en liten blødning[:'(]noen som hvet om dette er normalt? før jeg begynte med synarela gikk jeg på p pillen mercilon i ca 1 1/2 mnd kan det ha noen samenheng med det?

Mener å ha lest et sted at det skal komme en blødning en til to uker eter oppstart, men kan sikkert være avvik fra det. Kan jo ringe klinikken for å høre da... Jeg begynte på onsdag, men har ikke fått mensen enda.
Når skal du begynne på sprøyter? Har vel kanskje lest det et sted her inne, men husker ikke... Gøy vi er flere som holder på samtidig. Har du fått bivirkninger enda?

Lykke til videre! [:)]

Tusen takkfor fine svar[:)]

hestehov1: Ringte klinikken, ble litt smånervøs, sist gang fikk jeg blødning ca 1 uke etter spraystart.Det var hvist helt normalt det som skjedde denne gangen[:)]Har ikke fått noen bivirkninger enda,men hadde migrene i 3 uker når jeg gikk på pillen[:@]Kjenner du noen bivirkninger?Begynner på sprøytene 1 oktober.du da?

ORIGINAL: t.t.h.

Tusen takkfor fine svar[:)]

hestehov1: Ringte klinikken, ble litt smånervøs, sist gang fikk jeg blødning ca 1 uke etter spraystart.Det var hvist helt normalt det som skjedde denne gangen[:)]Har ikke fått noen bivirkninger enda,men hadde migrene i 3 uker når jeg gikk på pillen[:@]Kjenner du noen bivirkninger?Begynner på sprøytene 1 oktober.du da?

3 uker med migrene hørtes slitsomt ut! Håper du er bedre nå. Godt det ikke var noe unormalt med så tidlig blødning.[:)] Sprøytestart er 8.okt. Har så lang spraytid på Ullevål.[:-] Kjenner bivirkninger ja... Sliten og trøtt, rett og slett utmatta, begynnende hetetokter, hodepine og humør som går opp og ned. Har allerede blit aktivt sykmeldt. Er like ille som sist forsøk. Irriterende at jeg skal reagere så på denne sprayen.[:@]

Back
Topp