Et lite spørsmål

pikolino

Flørter med forumet
Når de setter inn to egg, og hvis bare ett blir hengende fast, vil det da komme en blødning så det andre egget detter ut??? Hadde tenkt og spørre damen som ringte med god nyheten, men ble satt helt ut[:)].

Og tusen takk for så mange lykke ønskninger og gratulasjoner, blir helt blank i øynene her jeg sitter...

OK da skal jeg fortelle deg hva som har skjedd med meg, legger til litt nå he he...

Det har ikke vært noen blødning her, så da ble jeg fortalt at livmoren min har absorbert det andre egget, men da betyr vel det at Bamsemums som koser seg i hulen nå er kanibal, for da har vel næringen gått i livmoren og hvem er det som benytter seg av den næringen da utenom selveste Bamsemums som vokser seg stor og sterk der inne nå

Ok det var sikkert ikke en slik historie du ville ha, men fakta er at den har forsvunnet sporløst og blitt absorbert i livmoren. Noen får en bløning men ikke alle. Jeg har ikke hatt noe tegn til spotting engang.

For en kosli historie om bamsemums. He he. Men da kan det hende at der kommer blødning, så jeg trenger ikke bli alt for redd om det skjer? Takk skal du ha [:)]

skjønner hvordan du har det :)
jeg og er så spent på om det er 1 eller 2 hos oss også.

hva håper du på egentlig?

vet ikke helt jeg, men håper mest på 1 jeg, men går nok bra om det er 2 også.

ORIGINAL: hegemw

skjønner hvordan du har det :)
jeg og er så spent på om det er 1 eller 2 hos oss også.

hva håper du på egentlig?

vet ikke helt jeg, men håper mest på 1 jeg, men går nok bra om det er 2 også.

Det er vel nokk med en om gangen, men vi skal ikke selge nr to på svartebørsen om det skulle være en ekstra der inne[:)]

Det trenger ikke å komme blødning selv om begge har festet seg, og den ene forsvinner heller. For 3,5 år siden satte jeg inn to egg. Drøye to uker senere var jeg til UL (lå på sykehus med overstimulering) og så to flekker i livmora. Fikk beskjed om at vi venta tvillinger[:)][&:]. Ca 1 måned seinere var det UL igjen. Da var det bare èn der..[:-] Ingen antydning til blødning underveis. Så den andre hadde bare skrumpa inn og forsvunnet.

Gratulerer med spira forresten[:D][:D] Lykke til videre[;)] 

Back
Topp