Et lite spørsmål...

SoA

Elsker forumet
...fra ei som muligens kommer til å bli en del av gjengen deres :)

Noen av dere som opplevde å ha mye og slimete utflod fra el og fram mot ikm,evt lenger også?

Noen av dere som opplevde å ha mye og slimete utflod fra el og fram mot ikm,evt lenger også?

Jeg er ikke noe jordmor, men jeg tror det er ganske vanlig :-) Hvis du føler det er rart for kroppen din så vil jeg anbefale deg å ta en telefon til legen din, for sikkerhetsskydl.

Jeg er ikke noe jordmor, men jeg tror det er ganske vanlig :-) Hvis du føler det er rart for kroppen din så vil jeg anbefale deg å ta en telefon til legen din, for sikkerhetsskydl.
Ja,altså jeg føler at det er noe som foregår. Veldig mye murringer. Kjennes ømt over magen nede ved eggstokkområdet. Har fått svakt positive strimmeltester to dager på rad,så krysser fingrene for at de blir sterkere :)

Jepp! Har det fortsatt :) Håper du kommer inn her med oss!

Jeg hadde litt i forrige uke, men ikke så mye nå :) Ta en tur til lege hvis du er beskyrmet! Håper du blir her med oss :)

Jeg har ikke hatt det, men det er jo så forskjellig fra person til person :)

Krysser alt som krysses kan for at du blir med oss! (Sies det ikke at en strek er en strek da? ;) )

Jaa,jeg har veldig,veldig lyst til å komme inn til dere! :) Har bestillt flere tester,så jeg håper de kommer fort!!

Back
Topp