et lite spørsmål fra ei som venter på ikm..

sol vil bli mamma

Gift med forumet
hei..
jeg har ikm ca 8 juli..

lurer på hvor tid dere kjente symtomer og hva slags symtomer????????????

klem,sol.

Først fikk jeg festeblødning 7 dpo. Så begynte jeg å bli trøtt. Så var jeg sulten hele tiden.
Begynte ca en uke før jeg testet positivt tenker jeg. Testet positivt 20/6 :)

ORIGINAL: Maren Helene

Først fikk jeg festeblødning 7 dpo. Så begynte jeg å bli trøtt. Så var jeg sulten hele tiden.

spennende...håper veldig nå jeg...

ORIGINAL: Sol vil bli mamma

Det gjør jeg også [:)] Det er jo sikkert ikke likt for alle da men. Jeg var jo i PP1, så jeg lot ikke meg selv tenke at jeg var gravid. Men ser jo nå i ettertid at det var symptomer...

Har du noen symptomer da? [:)]

Tja, mye murringer i livmor og pupper.. Så hadde jeg noen dager hvor jeg fikk mild halsbrann..

Det var det egentlig.. [:)] Fortsatt det samme nå, kanskje litt mer murringer..

Det gjør jeg også [:)] Det er jo sikkert ikke likt for alle da men. Jeg var jo i PP1, så jeg lot ikke meg selv tenke at jeg var gravid. Men ser jo nå i ettertid at det var symptomer...

Har du noen symptomer da? [:)]

neeei ikke noe symtomer ennå...har jo el idag..kom masse el slim i gpår så mulig el var i går...uansett kosa masse vi nå..så håpe håpe...

Første symptomene kom samme dag som positiv test, da var jeg 3+6
Da var det stikninger i magen, lett kvalme og ømme pupper....
Kjente ingenting før det...

Ble kvalm mens testen begynte å bli positiv. To dager før ikm.

heheh, kjenn at babyverden e go å ha, ikke 2 år sia eg va hær eg e no, men alikavæl ha eg glømt heilt at mensmurringe va heilt normalt, fikk no nesten litt panikk ista;))

- Mensmurringe
- 1 Dag me kvalme (og det vara i 30 min, dagen etter eg fannt det ut, psykisk???
-  Bekkenont (trosalt bære 1 år si eg fikk sistemann og hadd en grusom bekkenløsning da..
- Trøøøøtt

Å eg e 5 uke påvei, vepp vel kanskje litt over på Februarforumet, meeen..:)

trøtt og sliten
kviseutbrudd[:'(]
Mensmurringer og liksom litt støl i livmora ...
dott i ørene( hadde det sist gang også... sikkert bare jeg som har dette, aldri hørt om andre men sist graviditet fikk jeg også ofte dott i ørene hehe)
sulten hele tiden

noen som merket symtomer like etter el?

jeg føler meg såååååååååååååååååå sulten om dagen..
kan jo være annet som gjør det å da...
ikm 8-9 juli..
er spent..

Den siste veka har eg vore veldig oppblåst, svetta for ingenting, svimmel og bittesmå murringar i magen. Pluss at eg har fått kviser som berre det...

Har IKM i dag/i morgon, og fekk positiv test i går...

Første jeg merket var stikkingene. De kom ganske kjapt etter el. Stikkinger i skrittet for å si det sånn[:D] Da visste jeg med meg selv at her er det jammen noe som skjer[:)]

Så kom trettheten, litt kvalme og litt murringer rundt ikm.

Noen dager etter det kom ømme pupper, litt mer kvalme/uvel-følelse og stuuuuuptrøtt!!

Håper spira sitter hos deg nå, Sol!!![:)]

jeg føler meg såååååååååååååååååå sulten om dagen..
kan jo være annet som gjør det å da...
ikm 8-9 juli..
er spent..

Jeg har ikm ca. 10 juli å er sinsykt spendt jeg og! Vil såååå gjerne[:D]
Skal følge med på deg. Litt spennendes i og med at vi skal teste ca samtidig[:)]

Back
Topp