Et lite rydde forslag :-p

Dunn

Forumet er livet
Hadde det var greit om trådene "Apriljentenes terminliste" og "presentasjonstråd for april 2012" inn under "Apriljentenes viktigste tråder"? 

Med tre topp tråder blir det så rotete :-p Bare meg som er ordens menneske. 

Begge er oppført på Apriljentenes viktigste tråder :)

Løvemamma90 skrev:

Hvorfor ligger de som topp tråder da? :-) 

Dunn skrev:

Løvemamma90 skrev:

Er vel sikkert noen som har kontaktet administrator eller noe for å få satt de opp som topptråder :)

Løvemamma90 skrev:

Dunn skrev:

Løvemamma90 skrev:

Er vel sikkert noen som har kontaktet administrator eller noe for å få satt de opp som topptråder :)

Sikkert, men siden du var den eneste som svarte så kanksje de andre liker de trådene på¨topp. Bare meg som synes det blir rotete :-p 

Dunn skrev:

Løvemamma90 skrev:

Dunn skrev:

Løvemamma90 skrev:

Sikkert, men siden du var den eneste som svarte så kanksje de andre liker de trådene på¨topp. Bare meg som synes det blir rotete :-p 

Hehe, kanskje det :P Jeg bryr meg ikke akkurat, men om det begynner å bli sånn 5 topptråder blir det for mye for meg :P
Blir jo ganske mange like tråder inne på Apriljentenes viktigste tråder også. En hvor vi presenterer oss, så en tråd om hvor gamle vi er, så en tråd om hva vi jobber med, så en tråd om når vi har bursdag, osv. ;)

Ler, ja det har jeg ikke tenkt på... Men det er jo underlig! Dunn, jeg er ordensmenneske, og er enig med deg om at det må være orden i trådene!

Back
Topp