Et lite problem...

Mamelene

Glad i forumet
Noen som er god på bh str her? Mine har blitt enorme etter jeg ble gravid. Kjøpte 80D i går, men kjenner at det er bare akkurat. Hva er neste cup str etter D? 80 kjennes bra ut rundt i hvertfall.[8|]

Hmmm, neste er vel DD eller Ecup tror jeg! Du kan jo gå til en ordentlig undertøysbutikk og få målt helt eksakt størrelse![:)]

hvor finner dere bher i så stor str? må ha 80d selv, men finner bare 80 c [:'(]

ORIGINAL: Marlene89

hvor finner dere bher i så stor str? må ha 80d selv, men finner bare 80 c [:'(]

De har enkelte modeller i 80D på hm.[:)] Ikke av de fineste selvfølgelig[8D]
Jeg må nok snart opp i 80E og da blir det vel verre. Synes det er kjipt å betale 400 kr for en bh.

Jeg kjøpte bh med DD-cup på Lindex forleden... Jeg har tatt brystreduksjon, men etter jeg ble gravid er jeg snart tilbake der jeg var før operasjonen. Frustrerende! Men hvis du sliter med å finne store nok, vil jeg anbefale deg sports-bh'er. De støtter som regel bedre enn vanlige bh'er med bøyler. Å så er brede stropper ett must!! Lykke til med letingen!

Hva er forskjellen på DD og E- cup egentlig?

ORIGINAL: Mamelene

Ble fortalt at det er akkurat det samme, bare 2 måter å skrive samme størrelsen på..men kan jo hende at jeg har fått feil svar

Jeg finner sjelden gode bh`er i de vanlige kleskjedene. Kan hende noen fra Triump på Lindex, ellers må jeg i "undertøysbutikker". Der finner jeg fine, men dyre[&:], som sitter perfekt. Bruker vanligvis 80/85 E..og må vel sikkert opp i 85 F når melka kommer. Har en skulderskade, så bruke sånne herlige brede "kjærring" stropper haha..men slipper å ha vondt da[:D]

Lindex, kappAhl og Cubus har bh i større størrelser. Jeg vil også anbefale amme-bh som de har på cubus (cubus sitt eget merke), de synes jeg har fugnert best. På andre som jeg har prøvd har liksom den "øverste" puppen falt ut av BH'en når jeg lå på siden og ammet.

Lurer på om det er dobbel D? Tror det var det søstra mi gikk opp til..

Jeg har vært i ordentlig undertøysbutikk, og der fikk jeg hjelp til å finne riktig. Må visst ha 75 DD nå [;)]

ORIGINAL: Nr 4

Ble fortalt at det er akkurat det samme, bare 2 måter å skrive samme størrelsen på..men kan jo hende at jeg har fått feil svar

Det er visst ikke det samme.. Jeg prøvde DD og E, forskjell gitt [8D][:)]

ORIGINAL: novemberbaby86

Hva var forskjellen da?

SØRBØ er plassen!!
Her har jeg kjøpt BHer i str 85DD & 85E, til 200 kr!!
Og de er faktisk bedre enn den jeg kjøpte til 450 kr på La Senza [;)][;)]

ORIGINAL: mammamilla

SØRBØ er plassen!!
Her har jeg kjøpt BHer i str 85DD & 85E, til 200 kr!!
Og de er faktisk bedre enn den jeg kjøpte til 450 kr på La Senza [;)][;)]

Jepp, her handler jeg også[:)]

ORIGINAL: novemberbaby86

jaja...greit å vite[:D]

Cubus har mange gode bh-er i store str og til rimelig pris! Måtte til pers å få nye bh'er sjølv i går. (Eg hatar å kjøpe bh'ar, er det kjedeligaste som finst!). Gjekk opp to str! Frå 75 B til 75 D. Er veldig glad no for at eg tok turen, puppane får puste no! [;)][:D]

Back
Topp