Et lite pip fra meg ;)

Rudi83

Blir kjent med forumet
Er 35+4 i dag. På kontroll hos jordmor i dag var hodet allerede festa! Med storesøster festa det seg ikke før uke 39. Håper ikke det skulle bety at lillebror har tenkt seg noen tidlig ankomst... Vi er nemlig på flyttefot, og flytter første helga I september! Så har nok å bryne den tunge kroppen min på.... Håper alle septembermammaer har det bra og gratulerer til dere som allerede har fått nurka deres;)

Satse på at han holder seg inne til etter flytting da :)

Så bra hodet er festet og han har det fint inni derHåper han blir værende i magen inntil flyttinga er vel overståttAlt er fintfint her. Mye kynnere og magevondt, skal på svangerskapskontroll i morgenSiste kontrollen før planlagt KS

Noen babyer feser seg ikke før under selve fødselen, og noen lenge før. Trenger ikke nødvendigvis bety at det blir tidligere fødsel; men du er bra sikker på at hode kommer først og det er godt å vite :-) 

Flyttet selv i tiden da jeg fikk sistemann; hadde da pakket alt bortsett fra det aller nødvendigste, så vi bodde i et skall med nesten tomme skap. Bare de store møblene igjen og litt minimumsutsyr i skapene. Jeg valgte å ikke flytte før jeg hadde født pga dit vi flyttet var så langt unna sykehus, og der jeg bodde var bare 10 minutter unna; resten var lagret i mellomtiden.....gikk egentlig kjempegreit.....og jeg fikk ryddet og kastet mye skrot........

Masse lykke til med flytting og fødsel. 

Ingen grunn til at babyen skal komme før av den grunn:-) Men sikkert lurt at du ikke deltar så aktivt selv i flytteprosessen. Av erfaring bør man ta det litt rolig....noe ikke jeg gjorde og her kom lillegutt i uke 35. Vet ikke om det var eneste grunn, men greit om man kan prøve å ta det rolig i alle fall så en ikke fremprovoserer noe!

Back
Topp