Et lite paradoks

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Jeg er veldig tett i nesa om dagene, allikevel er luktesansen på høygir, at jeg kjente lukten av drivstoff fra bilen som lå noen hundre meter fra oss. Eller kjente noen tente seg en røyk i skogen langt langt borte og det var vindstille. Hjelper ikke akkurat på kvalmen å kjenne alt av lukter! Må til og med holde pusten når jeg tisser! Utrolig merkelig og unødvendig...

Gikk en tur på butikken i morges, første gang på flere dager. Enormt vanskelig, luktet mugg av grønnsakene som var blitt for gamle over helgen, luktet muggent brød fra lageret, luktet parfymen til alle som var der inne! Blææææh :sour:

Jeg er sånn halvtett i nesen hele tiden. Var det forrige svangerskap også, ganske irriterende. Har heldigvis normal luktesans :D værre med hørselen, ALLE lyder er irriterende til tider:rolleyes:

Jeg sliter også med tett nese, sjukt plagsomt. Og er veldig var på lukter. Jeg får veldig hodepine når samboer tar på seg parfymen sin, og det er verdens beste lukt i utg,punktet..... Men nå greier jeg ikke å være i nærheten, den borer hull i nesa mi:dead:

Luktesansen har blitt ekstrem hos meg siste uken, men jeg er også veldig plagd med nesetetthet :-/

Back
Topp