Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Othelie er veldig fint det ogsåVille nok ikke valgt Hermine når det blir så likt, hehe. Synes Otilie er finere å (vi har Othelie på lista vår)![]()
Tenker Otilie utelukkende pga. likheten mellom de to andreVelge Hermine som jeg syns er aller søtest til tross for at storesøster som heter Tomine?
Eller velge Otilie som er en god nr to?
Hvilket navn liker du best?
Den der tror ikke jeg man nødvendigvis klarer å unngå selv om navnene er ulike, jeg og mine søsken har 4 total ulike navn men både foreldre og besteforeldre har rotet mye med navnene likevellHer er navna i grenseland like, den ene har Vil i seg og den andre starter med Vil, eneste likhetene, merker at man surrer litt. Og besteforeldre kommer til å surre mer. Kjenner noen som valgte for likt navn til sine jenter og angrer i dag fordi de kaller barna navna om hverandrehar en liste med navn, kanskje du liker, for jeg synes iallefall at de tre navna var fine, og vi har hatt en hamster som het Hermine vil du ha den?
Likte Otilie best til Tomine. Ser for meg når det skal ropes på barn og begge har "ine" på slutten, da hadde det gått i surr hvis jeg var ett av de barna.Velge Hermine som jeg syns er aller søtest til tross for at storesøster som heter Tomine?
Eller velge Otilie som er en god nr to?
Hvilket navn liker du best?