Et lite lysglimt

Jeg ser også økning ❤️

Tusen takk❤️Hvordan går det med deg?

Her går det bra Det klaffet for oss i september, så vi er 8+3 i dag. Jeg kikket innom juli, og så deg på terminlista.. og måtte rett inn på «vi som prøver» å lete deg opp! :joyful: Så gøy når man ser andre som også har prøvd en stund bli gravide ❤️❤️
 
Jeg ser også økning ❤️



Her går det bra Det klaffet for oss i september, så vi er 8+3 i dag. Jeg kikket innom juli, og så deg på terminlista.. og måtte rett inn på «vi som prøver» å lete deg opp! :joyful: Så gøy når man ser andre som også har prøvd en stund bli gravide ❤️❤️
Åå, gjør du?❤️❤️Gir meg håp!
Så koselig! Har du vært på TUL? Ja, det er veldig gøy! Håper at det endelig går nå, er livredd for å miste.
 
Åå, gjør du?❤️❤️Gir meg håp!
Så koselig! Har du vært på TUL? Ja, det er veldig gøy! Håper at det endelig går nå, er livredd for å miste.

Ja den er sterkere dette går nok bra skal du se. ❤️ Krysser fingrene for deg!

Jeg hadde jo BO i februar, så jeg har vært så stressa.. jeg har virkelig ikke tatt noen gleder på forskudd.. men på fredag var vi på TUL, og fikk se et bankende hjerte. Så først nå føler jeg at jeg kan begynne å glede meg!
 
Ja den er sterkere dette går nok bra skal du se. ❤️ Krysser fingrene for deg!

Jeg hadde jo BO i februar, så jeg har vært så stressa.. jeg har virkelig ikke tatt noen gleder på forskudd.. men på fredag var vi på TUL, og fikk se et bankende hjerte. Så først nå føler jeg at jeg kan begynne å glede meg!
Tusen takk❤️
Off ja, skjønner deg godt! Men sannsynligheten for at alt går bra nå er veldig stor❤️Gratulerer så mye!
 
Fin økning❤
 
Tuuusen takk:love7endelig ja! Hvordan går det med deg?❤️
Bra, uke 10 i dag :) Har fått sett et bankende hjerte (fastlegen tok kjapp utvendig UL på legekontoret):D Skal på TUL om 15 dager:happy: Vært litt plaget med kvalme, men det kjenner jeg ikke til nå. I tillegg er jeg mye trøtt og sliten da, sover nesten hele tiden:hilarious: Slitsomt å ruge:hilarious:
 
Bra, uke 10 i dag :) Har fått sett et bankende hjerte (fastlegen tok kjapp utvendig UL på legekontoret):D Skal på TUL om 15 dager:happy: Vært litt plaget med kvalme, men det kjenner jeg ikke til nå. I tillegg er jeg mye trøtt og sliten da, sover nesten hele tiden:hilarious: Slitsomt å ruge:hilarious:
Kommet så langt ja❤️❤️Så koselig da! Det er nok veldig slitsomt ja, håper jeg kommer så langt.
 
Tok siste testen jeg hadde i går, for å se stigningen og den ser endelig bra ut. Men tror disse testene er veldig treige! I dag er jeg 4+6 og det føles så godt ut❤️
 

Vedlegg

  • ED8EBF82-BA80-429F-B17F-A9412ED77DEB.jpeg
    ED8EBF82-BA80-429F-B17F-A9412ED77DEB.jpeg
    35,3 KB · Visninger: 76
Back
Topp