Et lite livstegn?

YouNameIt

Elsker forumet
Kjenner dere at dere har noe i magen? Noe som beveger seg rolig og fjærlett?
En boble som "sprakk"? Spark nå allerede?
Beskriv gjerne :) Husk å nevne første eller fleregangs, og antall uker :)

Jeg er førstegangs og 14 + 4, aner ikke hvordan det skal kjennes og venter spent!
I det siste har jeg kjent noe fjærlett som beveget seg rolig og et svakt spark på en måte, men er ennå ikke sikker på hva det kunne vært.

emoticon

Fosters mål, 14. uke: Full lengde ca. 10 cm, CRL ca. 8 cm og vekt ca. 50 gram. Kilde: Babyverden.no

Er andregangs, og 12+3 uker på vei :)
Kjenner litt kiling fra innsiden fra tid til annen :) Forrige gang kjente jeg ikke noe før uke 20, så det er koselig :)

e andregangsog isje kjent noe ennå, 13 uker i mårå! kjente i uke 16-17 sist gang

Har kjent tydelig liv og spark i 2 gode uker vertfall, men eg er 2 gangs:) 1 gang kjente eg det 1 gang skikkelig i uke 18:)

I går trur jeg at jeg kjente" bevegelse/spark/ boble som kilte" på samme måte som jeg husker fra sist svangerskap den første tiden, men det var flere uker seinere den gang. Avfeier det litt med at jeg synes det var veldig tidlig, kan jo ta feil. Barn nr 2 i magen nå.

Jeg er 2.gangs, husker faktisk ikke når jeg kjente noe siste, men ikke før uke 18,  trodde jeg kjente noe for litt siden, men ikke merket noe igjen, så tror ikke det var babyen...

Har kjent liv noen ganger siste uka, er 13 uker nå. Det er akkurat som en liten fiskehale som kiler litt.

Jeg er annengangs. Forrige gang kjente jeg det nok også, men ikke så tidlig. Da fikk jeg det bekreftet på ordinær ultralyd. Så en som sprella i magen og kjente et lite sprell selv også.

Tredjegangs :) 15 ++ på vei. Kjenner spark og dulting :) er veldig aktiv rundt leggetid ;)

Vet ikke om jeg har kjent noe..Men det er akkurat som noe kiler i magen..Kjente det ikke før uke 18 sist..

kjente en liten kribling der inne igår, var da 13 uker, kan ikke med hången på hjertet si det er babyen, men det hadde vært koselig

sist kjente jeg det i uke 22-23

Jeg er tredjegangs og er 12+2. Har akkurat begynt å kjenne litt bobling av og til :-)

Så kjekt at mange av dere har begynt å kjenne noe. Det blir koselig å kjenne noe skikkelig snart og føle seg trygg på at babyen koser seg inni magen. Var det plagsomt på slutten av svangerskapet? At babyen var "full voksen" og sparket mot ribbeina eller noe liknende?

Jeg kjenner bevegelser som lett kiling på innsiden av huden. :) Særlig på kveldstid! :)

Huff, ja det var ganske plagsomt mot sluttten sist. Han var jo særlig aktiv om natten, så da fikk jeg ikke sove.... Også husker jeg en gang han snudde seg på tvers i magen mens jeg lå på sofaen! Det var skikkelig ekkelt, og magen så helt forvridd ut! Haha :-)

Påskeharen skrev:
Så kjekt at mange av dere har begynt å kjenne noe. Det blir koselig å kjenne noe skikkelig snart og føle seg trygg på at babyen koser seg inni magen. Var det plagsomt på slutten av svangerskapet? At babyen var "full voksen" og sparket mot ribbeina eller noe liknende?

Næ egentlig ikke :) Men du kjente det godt for å si det sånn! Når nesten en fot stikker utav magen :P hehe

Sillebedille; Koselig :D Ja, tror deg. Gruer meg til søvneløse netter, men skal nok klare meg gjennom de - en bra trening på å bli zombie før barnet kommer ut :) Hahaha! Forstår godt om magen som så helt forvridd ut. Ser det for meg helt tydelig. Hihi!

Vitality; Greit :) Kanskje, men jeg er fremdeles ikke sikker. Kjente bare rolige bevegelser av og til, spesielt etter jeg har spist, så jeg tipper at det bare var maten ;) Hehe, vet ikke om jeg tør å se en fot - hadde vært skremmende å se et ansikt i stedet som forloveden min tullet mye om i det siste :P Nå skal foten være ca. 2 cm! Jøss! :D

Back
Topp