Shiry
Betatt av forumet
Det blei vist en liten tur på legevakta etter å ha gått med vondt i sia i hele går. På legevakta etter himla mye frem og tilbake kom de frem til at de skulle sende meg på ultralyd for å sjekke ut graviditet utafor livmora og sånt. Legen på legevakta mente i utgangspunktet at det holdt dagen etter, men når gynekologen fikk vite at det var min vanlige gynekolog som hadde bedt meg kontakte de så blei det plutselig fart på sakene. Han har jobba på føden og gynekologisk før og er vistnok godt likt der.
På ultralyden viste det seg heldigvis at alt var bra. Var tilogmed et par uker lengre på vei enn det jeg trodde. Det som gjorde vondt var ei cyste inni eggstokken på samme side som graviditeten satt. Det ville vist bli værre før det ble bedre... Men da veit jeg hva det er og da er det lettere å slappe av.
Fikk også beskjed om at nå var det veldig lite sjanse for at jeg ville miste. Alltid mista rundt når hjerte skulle slå før.
Da er det bare å komme seg gjennom en koselig påskeferie hos svigers, uten at de finner det ut...
På ultralyden viste det seg heldigvis at alt var bra. Var tilogmed et par uker lengre på vei enn det jeg trodde. Det som gjorde vondt var ei cyste inni eggstokken på samme side som graviditeten satt. Det ville vist bli værre før det ble bedre... Men da veit jeg hva det er og da er det lettere å slappe av.
Fikk også beskjed om at nå var det veldig lite sjanse for at jeg ville miste. Alltid mista rundt når hjerte skulle slå før.
Da er det bare å komme seg gjennom en koselig påskeferie hos svigers, uten at de finner det ut...