Et lite knøtt på knappe 2cm

fr0u

Blir kjent med forumet
I dag var jeg til hastetime hos legen min, da jeg har hatt kramper hele helja. Var så redd noe var galt. Ba om å få tatt blodprøver slik at jeg kunne få svart på hvitt at det er utvikling der inne.

Plutselig sier hun at vi kan ta en ultralyd hos en av hennes kolleger(!)

Ultralyden så kun om det var hjerteaktivitet. Fastlegene har ikke lov til å diagnostisere fosteret på samme måte som gynekologer. Men jeg fikk se et bankende hjerte, og den lille har allerede begynt å bevege på armer og bein. Fikk også se i 3D :)

Hurra for flinke leger, som virkelig følger opp! Og husk at hvis dere har en lege som ikke gjør det - BYTT!

Så herlig å få det bekreftet :)

Ja, det er helt fantastisk. Legen sa likevel at det er en stund til 12 uker er unnagjort. Men so far, so good :)

I forhold til første dag i siste menstruasjon er jeg 9+2, men i følge ultralyden er jeg 8+4. Han tok utvendig og visste ikke heeeeelt hvor korrekt det ble. Men jeg har lange sykluser, så gir mening at jeg igrunnen er litt kortere på vei enn først antatt.

I forhold til første dag i siste menstruasjon er jeg 9+2, men i følge ultralyden er jeg 8+4. Han tok utvendig og visste ikke heeeeelt hvor korrekt det ble. Men jeg har lange sykluser, så gir mening at jeg igrunnen er litt kortere på vei enn først antatt.
Jeg har time til ul på fredag, da er jeg 8+4 i følge mens termin :)
Weee gleder meg :)

Ja, bare gled deg!

Jeg skal på privat ultralyd igjen rundt uke 12.
Nå er det jo bare en liten peanøtt, en herlig liten peanøtt.
Tør ikke fortelle det før jeg har fått bekrefta bilder.

Herlig! :)

Tusen takk. Det ble jo en real skrytehistorie fra min side :p
Men man blir jo veeeeldig stolt når man ser bildet av det lille mirakelet man har vært med å skape :)

Back
Topp