Et lite jubelhyl :)

Bambi_

Betatt av forumet
Var på UL på tirsdag hvor legen ikke fant noe, men konkluderte med at enten var det ingenting lengre eller så er jeg kortere på vei enn først antatt. Har dermed tatt to HCG prøver denne uka og fikk resultatet i dag. Jeg har en liten stigning :D :D :D Alt er bedre enn ingenting!! JIPPI! Jeg skal derfor starte opp på hormonbehandling i dag. Håper og krysser alt jeg kan for at det går vår vei denne gangen :) Så da klamrer jeg og spiren oss fast i dette forumet litt til - forhåpentligvis helt fram til januar/februar :)

masse lykke til...

hva hormonbehandling skal du ha..  Crinone?? 
krysser hvertfall fingrene for at det er det som skal til... 

Krysser fingrene for at lille spiren holder seg fast! :)

Kjekt med hcg stigning da! Lykke til!

hvordan fungerer Crinone?
Og hva som gjør at noen får det?

Tusen takk dere :) Vil så gjerne henge med helt til fødsel :)

Det er en krem man bruker vaginalt. Tilføyer kroppen progesteron og skal være med på å fremme et svangerskap. Jeg får dette fordi jeg har mistet 3 ganger - altså alle de gangene vi har prøvd... 

Så bra :) Vil gjerne ha deg med videre her også - helt til januar i hvertfall ;)

januar13 skrev:
Krysser fingrene for at lille spiren holder seg fast! :)

sign

Krysser for at spira holder seg fast! <3

Jeg brukte crinone på første forsøket mitt, men slutta på den ganske tidlig og mista etterpå.
Nå går jeg på det fortsatt og spira virker som har det bra i alle fall Jeg har stor tro på crinone for mange. 

Tusen takk :) Koselig å få slike tilbakemeldinger. OK. Legen sa at jeg mest sannsynlig skal bruke crinone fram til uke 11-12, så håper dette fungerer for meg. Er veldig redd for å miste en fjerde gang.. 

Back
Topp