Et lite jubel fra meg

bea_

Elsker forumet
Synes det har vært så mye syting fra min side, så nå må jeg komme med noen god nyheter....
Bekkenet mitt fungerer over all forventning om dagen. Er så suuuper deilig, skal sies at jeg har hatt problemer siden uke 13 !!!![:D][:D]

Så deilig da! :) 

Fantastisk!!![:D]

Bare nyt det og ordne det siste, og forbered deg på fødsel snart, da kommer sikkert babisen inne et par uker;) Samme skjedde meg sist, 2 uker før fødselen kunne jeg endelig gå igjen og fikk handla inn til sykehusbagen! Er visst vanlig at bekkenløsninga gir seg når babyen legger seg til rette ned i bekkenet og gjør seg klar til å komme ut:)

Så heldig du er da. Jeg har blitt verre.. klarer nesten ikke gå lenger.. Helt pyton! [8D]

ORIGINAL: husfrua

Så heldig du er da. Jeg har blitt verre.. klarer nesten ikke gå lenger.. Helt pyton! [8D]

Jeg hadde to utrolige vonde uker før det ble slik som nå. da måtte jeg gå med krykker, så vi får håpe det gjelder deg også[;)]

Supert!! Det har skjedd her også! Jeg tror det er lillegutt sitt hode som har proppet igjen..hehe..nå kan jeg jo gå ganske vanlig..selv om det ser ut som jeg har noe mellom beina iblant..hehe..og det har jeg jo!!

Back
Topp