Et lite innkjøp til lilleputt! *bilde*

LittleMonkii

Forumet er livet
Jeg måtte bare kjøpe denne jakka og buksa :D Synes det var så nydelig! Merker at jeg begynner å kjenne et ønske om å få ting klart nå etterhvert. Litt klær og utstyr må på plass før han kommer, og jaggu går tiden fort! Nå er jeg 22+3 uker på vei allerede og jeg vil tro det er greit å få ting unna før magen blir gigantisk og alt blir litt tyngre :)

Noen av dere som har kjøpt noe til bebis i det siste ? :)

åå, så koselig!
herlig å shoppe baby-ting!
Har ikke gjort det selv enda, det frister ikke siden vi ikke har noe sted å gjøre av det!
Jeg kjenner mer og mer på følelsen av at dette huset er alt for lite for oss og at det blir vanskelig med baby...

Kjempe fine klær!! =D

Hvor har du kjøpt de?

Vi har kun kjøpt et sett med klær til babisen :) Supersøtt. Har fått litt klær i arv, og vi avventer å gjøre noe mer kles-innkjøp til vi vet hva vi får/arver nærmere fødselen. Kjøpte en gravid/ammestol her om dagen da :) Ikke direkte til babyen, men ble veldig fornøyd med den. Godt å ha en egen god-stol! 

*Marie* - hvor stort er det der dere bor da?

Det var nydelig! Vi har ikke kjøpt noe enda, men skal kjøpe ei brukt sprinkelseng som vi skal gjøre om til en type babybay/bedside crib. Vi har sprinkelseng til frøkna blir større, men den er arv, er gammel, og skal videre til evt flere barnebarn på samboer sin side, så den kan vi ikke "ødelegge". Så da kjøper vi en billig en og sager av en langside og fikser litt, så sparer vi noen lapper. Skal kjøpe litt klær snart også, er jo knappe 16 uker igjen gitt...

Det der har jeg sett på og:) Så herlig! På KappAhl vel? De har mange fine nyfødt klær der:)

Herlig :-) Jeg har også begynt handlingen nå. Tenker å få det meste av utstyr i hus i løpet av februar, merker det begynner å bli tungt nå. Jeg handlet faktisk også på Kappahl i dag, ett par bodyer og strømpebukser. Er så koselig å handle nusselige babyplagg igjen :-)

Nydeligt....vi har mye fra storebror, så blir nok ikke mye innkjøp nå. Men jeg tenkte jeg skulle gå igjennom klærne til storebror i morgen *gleder meg*!!:)

Kaktus_86 skrev:

det er et gammelt hus på ca 75 kvm. Høres ikke så ille ut kanskje, men romdelinga er elendig her og vi har aaalt for lite oppbevaringsplass. Har tanker om å sette i gang bygging av nytt hus etterhvert, men det er et stykke fra tanke til handling :p

*Marie* skrev:

Kaktus_86 skrev:

det er et gammelt hus på ca 75 kvm. Høres ikke så ille ut kanskje, men romdelinga er elendig her og vi har aaalt for lite oppbevaringsplass. Har tanker om å sette i gang bygging av nytt hus etterhvert, men det er et stykke fra tanke til handling :p

Ok, ser den da :) Vi flyttet nettopp inn i en leilighet som er 63 kvm, og oppdaget at vi ikke har nok ting til å fylle den opp engang! Men så har den veldig bra planløsning da. Sånn er det når man har levd i kollektiv siden 2005 ;) Lykke til med eventuell husbygging!

Kaktus_86 skrev:

*Marie* skrev:

Kaktus_86 skrev:

Ok, ser den da :) Vi flyttet nettopp inn i en leilighet som er 63 kvm, og oppdaget at vi ikke har nok ting til å fylle den opp engang! Men så har den veldig bra planløsning da. Sånn er det når man har levd i kollektiv siden 2005 ;) Lykke til med eventuell husbygging!

Takk for det! :)
Ja, jeg har også bodd på mye mindre plasser, som likevel har hatt "bedre plass" på en måte... Så planløsning har endel å si gitt:)

Siden jeg har 2 jenter fra før så har jeg ingenting blått i hus. Så jeg har shoppa på salg etter ultralyd da vi så det blir en gutt. 75% på d meste av klær. Jeg har selv kjøpt det samme på Kappahl, d var ikke på salg men sååååå fint!! Har handla litt blått sengetøy og helsetepper, ellers arver vi litt og får litt...

MaryLou skrev:
Kjempe fine klær!! =D

Hvor har du kjøpt de?

Kappahl :) Den serien for de helt ferske babyene er så fin! :)

Maripåhaugen skrev:
Det der har jeg sett på og:) Så herlig! På KappAhl vel? De har mange fine nyfødt klær der:)

Jepp. Har lyst på alt i newbie serien jeg :P

Så søte klær! Jeg kjøpte vogn i dag jeg. Morro! :D

Tjolahopp skrev:
Så søte klær! Jeg kjøpte vogn i dag jeg. Morro! :D

Ih, gleder meg til å kjøpe vogn jeg også :D

Hehe, jeg skal i dag og kjøpe akkurat samme - bare i rosa :) syns de er dødsfine i den serien. Ellers har jeg kjøpt vogn, leker, klær, vippestol, ammepute + + + + +  :)

Den genseren har jeg og kjøpt. kjempefin!

Kjempe fine klær! Må vell innom Kappal for å sjekke ut serien der når det er så mye skryt ;-) Ellers har vi kjøpt inn par body'er, en onepice lignende greie (faktisk ;-) og stellekommode/hylle kombi. Ammepule og stellepute til kommoden :-) 
Greit å kjøpe inn litt nå og da, så ikke den ene lønna går ut på barneutstyr :-)
Gleder meg nå til og anskaffe bounce'nsleep og mondial duo vogn :-D

Back
Topp