Et lite hjertesukk

Prøverbareåkommemeggjennomdagen

Andre møte med forumet
Kjenner jeg bare må få tømt meg. Jeg er så lei av å gå gravid nå. Jeg er 5 dager over termin med det femte barnet. Idag estimerte de baby til en plass mellom 4,2-4,4 kg. Dette er i utgangspunktet ikke noe problem da jeg føder store barn (en plass mellom 3,9 og 4,6 kg). Fødselshistorikken min tilsier at jeg alltid må bli satt igang på overtid da kun 1/4 unger har startet av seg selv. For fem dager siden fikk jeg en runde stripping. Gikk med kraftige maserier i 2 dager etter det, så gikk slimproppen. Var overbevist over at nå ville fødsel starte av seg selv. Det gjorde det ikke. Idag på overtid var jeg fortsatt på 2cm åpning, samme som for fem dager siden. Så strippingen og maseriene gjorde ingenting annet enn at jeg ble utmattet :( idag strippet de meg igjen + akupunktur. Pån igjen med maserier som har gitt seg helt nå mot kvelden. Jeg er så innmari sliten og irritabel. Jeg har 4 små unger som trenger meg her hjemme. Er det urimelig å ringe føden og trygle de om å sette inn en modningsballong eller noe? De satte meg opp på ny time på mandag (11 dager over termin), blir helt kvalm av å tenke de skal la det gå til da

Back
Topp