Et lite hei fra meg

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Da er vi i Trondheim å koser oss[:)] Som Snuppis! skrev er UL overstått[:)] Fant 5 poser, 3 på venstre side og 2 på høyre. 4 var like store og 1 litt mindre... Hadde så klart ønsket litt fler, men legen sa dette var som forventet på meg... Så får vi bare håpe på at det er et egg i hver og ingen tomme Har fått time til uttak på mandag og da får vi se hvordan det blir[:)] Mannen var med inn på UL i dag, men han er fortsatt usikker på om han klarer å være med inn på uttak, men vi har en avtale med legen at han kan gå ut om det blir for ille[:)] Så nå er det spray i morgen kl 8 og kl 17, eggløsningssprøyte (brevactid 10000 I.E) klokken 22 og søndag er det helt fri[:)][:)][:)][:)]
Så må jeg si at de var veldi trivelige på St. Olavs, fikk nøye forklart hva som skal skje og hvordan jeg skulle ta eggløsningssprøyten... Så bare gleder meg til mandag nå... Skal kose meg å passe godt på de 5 posene mine[:D][:D][:D][:)]

Satsar på egg i dei alle! [:)]

Høres ut som dere koser dere midt oppi alt dette[:)] Lykke til!

Satser på at det blir 5 til uttak på deg...kos dere så godt dere kan nå i helgen[:D]

ORIGINAL: twinanne

Satser på at det blir 5 til uttak på deg...kos dere så godt dere kan nå i helgen[:D]

sign. Lykke til[:)]

Krysser fingrene for egg i alle posene. Kos dere i helga, og lykke til på mandag!

ORIGINAL: *dreamer*

Masse lykke til[:D][:D][:D]

åhhh.. så spennende [:)][:)] Kose dere masse, syns St Olavs var veldig flott sted og legen vi har var kjempekoselig og jordnær.

ta dere en tur på cafeen ved siden av Nidarsdommen og bestill en kakao.. den var KJEMPEGOD og stor.. [:D][:D] Lykke til på mandag...

Så spennende!!! Masse lykke til! Snart er du ruger på ett flott egg! [:)][:)][:)]

Ååååh, dette er så spennende! [:D] Kos dere snuppa, bruk helgen til å slappe av - snart er du ruger!

masse lykke til og bare slapp helt av og dull med deg :)

Back
Topp