Et lite håp om at det er sant!

tonjesm

Blir kjent med forumet
Hei, er ny her.
I dag litt utpå dagen testet jeg tydeligvis positivt og det på første forsøk, sluttet på pillen i mai. Ifølge min venninne som er 2 barns mor så er det en strek der og at jeg er gravid. Hun forteller meg at hun hadde svakere strek enn det jeg har.
Har i det siste hatt øme bryst, av og til rar smak i munnen og en del veldig vonde drømmer der jeg har våknet opp svett og vondt i alle muskler, noen andre som har hatt dette ? Tørr ikke å håpe for mye men..
 
Hei, er ny her.
I dag litt utpå dagen testet jeg tydeligvis positivt og det på første forsøk, sluttet på pillen i mai. Ifølge min venninne som er 2 barns mor så er det en strek der og at jeg er gravid. Hun forteller meg at hun hadde svakere strek enn det jeg har.
Har i det siste hatt øme bryst, av og til rar smak i munnen og en del veldig vonde drømmer der jeg har våknet opp svett og vondt i alle muskler, noen andre som har hatt dette ? Tørr ikke å håpe for mye men..
Gratulerer og velkommen :) jeg har våknet opp svett noen ganger. Ikke vondt i muskler. Men har mange rare drømmer for tiden :)
 
Gratulerer :)
 
Gratulerer. :)
 
Takk og takk folkens :) er spent på dette! For å si det sånn så har det vært lite med søvn i natt.. Varm og uggen form
 
Nei har ikke tatt ny test enda... Vet ikke om jeg skal vente til i morgen tidlig... :)
Spennende :) hadde aldri greid å vente vist jeg hadde fått en svak positiv test. Har du kjøpt digital
?
 
Back
Topp