Et lite gull

CD 14 og 3 dpo (pp9)

Herre så vondt jeg har i puppa i dag. Niplene også:banghead:det var himmelsk å komme hjem så jeg fikk av bh-en. Stresser ikke så mye nå i denne pp kjenner jeg. På søndag reiser vi til Oppdal og på mandag går turen nedover til Halden. Det skal bli godt med ferie, få tankene over på noe annet. Det har krevd mye av meg denne prøvingen. Babyklister gir meg ‘murringer’ så det jomer etter og litt kvalme. Så har jeg en hodepine som ikke helt vil slippe taket:bored:men på den positive siden har det vært strålende vær i dag 19-20 grader og sol, det er dåp på søndag og livet er generelt godt. Så skal vel ikke klage så alt for mye :)
 
Vi er nøyaktig like langt i syklusen. Tre DPO her også. Krysser fingrene for at vi begge får positive tester neste uke :smiley-bounce016
Ååå, det hadde vært så fint❤️Blir forholdsvis lite testing da, siden vi reiser bort på søndag. Men det blir sikkert godt å ikke gå rundt å tenke på det :D
 
CD 18 og 7 dpo (pp9)

I dag kjørte vi nedover til Halden, var jævlig godt å komme fram. Etter kveldsmat skulle vi gå en tur med hunden sammen...sorry, men det verste jeg vet er når noen vil gå tur og så går de 20-30 m foran deg. Ja takk, koselig å gå tur liksom:banghead:blir faktisk skikkelig forbanna. Så blir ei fin uke med familien.

Puppa tar snart knekken på meg, humøret er opp og ned og overalt, jeg klikker for hver minste ting og jeg skal ha mensen om en uke. Life is great.
 
CD 23 og 12 dpo (pp9)

Jaa, hva skal man si? Tester, men ser ikke noe strek enda. Fikk en skyggestrek, men siden det ikke har tatt seg opp var det vel nettopp det, skygge. Blir en tur til Trondheim på Medicus om en uke ca på sjekk, siden det ikke gikk denne gangen heller. Denne karusellen som flere her inne har vært på mye lenger enn meg, er helt jævlig. Skjønner ikke hvordan folk klarer flere år med dette. Jeg har det ikke i meg!
 
CD 20 og 9 dpo (pp10)

Har vært litt stille siste tiden, har rett og slett ikke orker tanken på oppdatering. Siden sist har vi vært på Medicus og blitt sjekket. Alt ok med oss begge, men siden vi har gått et år uten resultater får vi være med i en studie, der ivf forsøk blir dekket. Så i slutten av august skal vi tilbake for å offisielt melde oss på❤️Dette gleder vi oss til. Nå er det slik at det kanskje er et håp om en spire før det, da jeg er 9 dpo og har ikke, ja jeg gjentar IKKE tatt en test enda:eek::hilarious:stresser heller ikke med det denne gangen siden vi skal til Trondheim om 10 dager...pluss de eneste testene jeg har er cb digital og monitor tester. De slår nok uansett ikke ut så tidlig.
 
Okei jeg er i sjokk...

Jeg er 12 dpo, i går tok jeg test. Helt negativ. Siden vi skal til Trondheim for ivf neste fredag så tenkte jeg å dobbeltsjekke før vi drar. Fikk denne i kveld på utvannet urin:rolleyes::smiley-angelic001:excited001❤️
 

Vedlegg

  • D55B1E37-12EC-4E88-BAC8-DD2E2DA8A358.jpeg
    D55B1E37-12EC-4E88-BAC8-DD2E2DA8A358.jpeg
    19 KB · Visninger: 75
Okei jeg er i sjokk...

Jeg er 12 dpo, i går tok jeg test. Helt negativ. Siden vi skal til Trondheim for ivf neste fredag så tenkte jeg å dobbeltsjekke før vi drar. Fikk denne i kveld på utvannet urin:rolleyes::smiley-angelic001:excited001❤️
Ååååå, vet du, nå ble jeg skikkelig glad på dine vegner!!!
Unner deg det virkelig :Heartred
Krysser alt jeg har for at det er en terminspire:Heartred
 
Ååååå, vet du, nå ble jeg skikkelig glad på dine vegner!!!
Unner deg det virkelig :Heartred
Krysser alt jeg har for at det er en terminspire:Heartred
Ååå, tuusen takk❤️Jeg sitter her med tårer i øynene! Er så klar over at det er tidlig osv, men har ikke hatt en positiv test på 7 måneder så dette var så godt!❤️❤️❤️

Hvor i løypa er du nå da?❤️
 
Ååå, tuusen takk❤️Jeg sitter her med tårer i øynene! Er så klar over at det er tidlig osv, men har ikke hatt en positiv test på 7 måneder så dette var så godt!❤️❤️❤️

Hvor i løypa er du nå da?❤️

Det kan jeg virkelig godt forstå! Akkurat når man nesten har lyst å gi opp, så skjer det:Heartred
Jeg er vel 11dpo I dag. Blenda test og føler at TR kommer, så center bare på det nå...så hadde en litt dritt dag, hjalp å se posten din, det er enda håp:Heartred

Du må jo ta digital :D
 
Det kan jeg virkelig godt forstå! Akkurat når man nesten har lyst å gi opp, så skjer det:Heartred
Jeg er vel 11dpo I dag. Blenda test og føler at TR kommer, så center bare på det nå...så hadde en litt dritt dag, hjalp å se posten din, det er enda håp:Heartred

Du må jo ta digital :D
Ja, hadde egentlig gitt opp. Derfor jeg ikke testet før 11 dpo selv, og siden jeg visste vi fikk hjelp, så tok jeg det med ro.

Off ja, skjønner deg så godt! Men jeg var negativ i går jeg også husk på❤️❤️❤️Jeg heier på deg og egget❤️

Skal ta monitor i morgen og se om den plukker det opp. Venter litt med digital til jeg kanskje kan få se 2-3 uker.
 
Okei jeg er i sjokk...

Jeg er 12 dpo, i går tok jeg test. Helt negativ. Siden vi skal til Trondheim for ivf neste fredag så tenkte jeg å dobbeltsjekke før vi drar. Fikk denne i kveld på utvannet urin:rolleyes::smiley-angelic001:excited001❤️
Wow - gratulerer så mye!!

Dette er jo fantastisk! :D :Heartred
 
Ja, hadde egentlig gitt opp. Derfor jeg ikke testet før 11 dpo selv, og siden jeg visste vi fikk hjelp, så tok jeg det med ro.

Off ja, skjønner deg så godt! Men jeg var negativ i går jeg også husk på❤️❤️❤️Jeg heier på deg og egget❤️

Skal ta monitor i morgen og se om den plukker det opp. Venter litt med digital til jeg kanskje kan få se 2-3 uker.

Takk for oppmuntrende ord:HeartredBlir så spennende å følge deg videre på veien :happy::Heartred
 
Gratulerer!! Så sterk og fin strek! :Heartbigred
Tuuusen takk❤️❤️Fikk 1-2 på digital i dag. Klarte ikke å vente. Fikk såklart ikke gravid på monitoren, men de testene kan ryke og reise:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Aiaia, fortsatt i sjokk etter gårsdagens test!

Det blir vel 3+3 (uke 4) i dag❤️Prøvde å ta en monitortest i dag, den er fortsatt negativ så regner med de krever en del hcg for å slå ut. Men Clearblue digital ble positiv, så sier meg fornøyd med det :)
 

Vedlegg

  • 6A9A5732-4E31-42B9-8218-9100D12630A1.jpeg
    6A9A5732-4E31-42B9-8218-9100D12630A1.jpeg
    11,7 KB · Visninger: 67
Aiaia, fortsatt i sjokk etter gårsdagens test!

Det blir vel 3+3 (uke 4) i dag❤️Prøvde å ta en monitortest i dag, den er fortsatt negativ så regner med de krever en del hcg for å slå ut. Men Clearblue digital ble positiv, så sier meg fornøyd med det :)

Gratulerer ❤ håper den sitter hele veien nå!
 
Back
Topp