Et lite dillemma..

monh

Flørter med forumet
Jeg har søkt ny jobb, og nå er jeg 8 uker på vei. Har hørt rykter om at jeg vil få tlf nå til uka og bli tilbydd en vikariat stilling. Jobben jeg har idag er fast 80% stilling, og jeg har 3 mnd oppsigelse..Jeg har i utgangspunket veldig lyst å bytte jobb for å prøve noe nytt, men veldig usikker på om jeg skal takke ja til jobben. I utgangspunketet er det en annen stilling jeg har søkt på, men der går ikke søknadsfristen ut før i midten av mars mnd.

Takker jeg ja til jobben, og sier opp min faste stilling jeg har idag, vil det si at jeg ikke skal begynne i den nye jobben før i juni mnd, og da er det vel på den tid jeg også må levere søknad om permisjon.
Så mitt lille dillemma er, skal jeg takke nei til jobben eller skal jeg fortelle at jeg er usikker og fortelle at jeg er gravid, så kan de avgjøre om de fremdeles vil ha meg til den jobben?

Jeg hadde beholdt den faste stillingen, så hadde jeg brukt tiden jeg er i permisjon til å se/søke etter ny jobb da har du ett år på deg :)
Men om det er den jobben du vil ha og ingen andre  :) så kan du jo bare fortelle problemstillingen din så ordner det seg sikkert. Avgjørelsen på om du skal få jobben skal ikke ligge i om du venter barn eller ikke (men vet det er noen arbeidsgivere som er veldig utspekulerte på det området der, desverre) Ønsker deg masse lykke til :)

Back
Topp