Et lettere liv

mamma 09/12<3

Forelsket i forumet
Jeg har prøvd å lage meg dagbok her tidligere men har mistet motivasjonen lett, spesielt om jeg har gått opp uten grunn:-(

Men nå skal jeg begynne på nytt og denne gangen skal jeg klare det:-) !!
Målet blir å spise lite ofte og sunt, og trene og vær mer fysiskaktiv i hverdagen..

Veiedager blir fredag etter som jeg alltid har hatt mandager og vil prøve noe nytt:

Fredag 09.09.11 - 90,2 kg (positivt med tanke på at den viste 91,4 for 1,5uke siden)
Fredag 16.09.11 - 90,1 kg
Fredag 23.09.11 - 90,1 kg
Torsdag 29.09.11 - 
Fredag 07.10.11 - 
Fredag 14.10.11 -
Fredag 21.10.11 - 
Fredag 28.10.11 - 
Fredag 
Fredag
Fredag 
Fredag 
Fredag 
Fredag 
Fredag 
Fredag 
Fredag 
Fredag 
Fredag 
Fredag 
Fredag 


Fredag
 
I dag er det første fredagen og jeg setter i gang slankingen i dag, dette skal gå bra!
Startvekten min ble 90.2kg som er 1,2kg mindre enn mandag forje uke!!

Jeg har vert syk nå i 2uker og har fortsatt vondt i halsen, men må prøve å komme i gang med treningen, så i dag blir det 30min rocking og forhåpentligvis en gå/joggetur i kveld...


 
Har ikke gått ned noe, men har ikke gått opp heller så ser på det som positivt hvertfall siden jeg ikke har vert så veldig flink med trening og mat..
I dag fikk jeg meg endelig jobb og gleder meg til å komme igang der neste uke, håper det kan hjelpe til med å få mer stabil mat rytme og mer fysisk aktivitet i hverdagen:-)
 

Ønsker deg masse lykke til:)
Jeg startet i går, men kommer til å veie meg på fredager. Var her inne fra nov 09 til juli 2010 etter første svangerskap og er jammen meg på plass nå igjen etter svangerskap nr 2:)

Hadde veiedag på fredager sist også, noe som fungerte veldig bra. Kunne da unne meg en god middag på helg og heller jobbe mer fram mot veiingene på fredagene:)
Med en liten en på 4 mnd og ei på 2 år får jeg dessverre ikke tid til så mye trening enda. Men skal ihvertfall passe på kostholdet!

Ta gjerne en titt i dagboka mi også, har der skrevet litt om tidligere vednedgang samt at jeg kommer til å oppdatere hver fredag!

Skal titte innom å se hvordan det går med deg også!
 
Back
Topp