Et langt år siden vi mistet Lillebror ❤

Lillebrors englemamma

Andre møte med forumet
Et langt år er gått siden vi satt på ordinær ultralyd i uke 20 og fikk beskjed om at Lillebror var så alvorlig syk at det ikke fantes andre valg enn senabort. I dag, nøyaktig ett år etter den grusomme beskjed, lyst endelig en positiv graviditetstest mot meg. Det har vært et langt og tungt år med mye sorg som skal bearbeides, og lange tøffe prøveperioden, men omsider føler jeg sorgen kan snus til forsiktig håp ❤
 
Gratulerer så mye med positiv test og med å ha kommet dere gjennom det første året. Håper det blir lettere fremover selv om savnet etter lillebror alltid vil være der
 
Gratulerer så mye! Der er så godt å høre om andre som lykkes igjen etter et slikt forferdelig tap.
 
Gratulerer med positiv test, håper dere får den oppfølgingen dere har behov for fremover.
 
Gratulerer så mye [emoji173]️ har vært gjennom akkurat det samme som deg i fjor og vet hvordan det er. Om du trenger noen å lufte tanker med er det bare å sende en pm [emoji4]
 
Takk alle, men dessverre ble lykken kortvarig nok en gang.. Begynte å blø igjen i natt, og nye harde prøveperioden ligger igjen foran oss Denne uken blir tøff med årsdag for fødselen til torsdag og denne skuffelsen i tillegg..
 
Takk alle, men dessverre ble lykken kortvarig nok en gang.. Begynte å blø igjen i natt, og nye harde prøveperioden ligger igjen foran oss Denne uken blir tøff med årsdag for fødselen til torsdag og denne skuffelsen i tillegg..

Så utrolig leit :( :( føler med deg! Stor klem ❤️
 
Så leit at det ikke gikk veien. :Heartred:Heartred
 
Takk alle, men dessverre ble lykken kortvarig nok en gang.. Begynte å blø igjen i natt, og nye harde prøveperioden ligger igjen foran oss Denne uken blir tøff med årsdag for fødselen til torsdag og denne skuffelsen i tillegg..
Å nei, så utrolig leit.
Håper dere kan få noe hjelp til å holde på neste spire så dere slipper flere skuffelser
 
Takk alle, men dessverre ble lykken kortvarig nok en gang.. Begynte å blø igjen i natt, og nye harde prøveperioden ligger igjen foran oss Denne uken blir tøff med årsdag for fødselen til torsdag og denne skuffelsen i tillegg..

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Takk alle, men dessverre ble lykken kortvarig nok en gang.. Begynte å blø igjen i natt, og nye harde prøveperioden ligger igjen foran oss Denne uken blir tøff med årsdag for fødselen til torsdag og denne skuffelsen i tillegg..
Uff, så leit å lese.
 
Takk. Jeg har fått en kort sykemelding for å hente meg litt inn igjen, og skal endelig til utredning på sykehuset. Vi er heldige og har ei perfekt jente på 2 1/2 fra før, men har hatt tre aborter etter dette, så håper å få svar på hvorfor jeg mister. Riktignok var en av disse abortene I uke 21 pga store misdannelser på foster som ikke var forenelig med et liv utenfor magen, og to av abortene var tidlige, en I uke 7 og en I uke 6. Denne gangen tok det ett år før vi ble gravide på nytt etter vi mistet Lillebror, så jeg er redd det skal ta lang tid å bli gravid igjen..
 
Så trist å høre. Hvordan går det med deg nå? Håper ny spire sitter snart/allerede sitter [emoji173]

Vi mistet gutten vår i uke 22 pga for tidlig fødsel, han døde etter fødselen... et halvt år etterpå satt endelig spiren igjen!![emoji173]️ og vi har nå ei lita frøken på 4 mnd! [emoji7]

Når man har vært gjennom et slik tap, så er jo det eneste man vil at det skal klaffe igjen med det samme.. og da er det jo ekstra vondt når det tar lang tid... [emoji30]

Håper virkelig det klaffer for dere igjen snart!!
Skjønner at årsdagen er ekstra vond nå...
 
Last edited:
Vi mistet gutten vår i uke 22 pga for tidlig fødsel, han døde etter fødselen... et halvt år etterpå satt endelig spiren igjen!![emoji173]️ og vi har nå ei lita frøken på 4 mnd! [emoji7]

Når man har vært gjennom et slik tap, så er jo det eneste man vil at det skal klaffe igjen med det samme.. og da er det jo ekstra vondt når det tar lang tid... [emoji30]

Håper virkelig det klaffer for dere igjen snart!!
Skjønner at årsdagen er ekstra vond nå...

Trist å høre om gutten deres, men så godt at dere endelig har fått jenta deres! ❤
 
Back
Topp