Et kort laga på bestilling

Diddij

Forumet er livet
Dette er et bestillingskort. Skal gis til ei som elsker lilla[;)]
Konstruktiv kritikk mottas med stor takk[:)]

Stempeltrykkene er farga med promarkers[;)]

Så nydelig skjønt det var! [;)] (eneste jeg ble litt forvirra av den "bling-blingen" ,ja jeg vet ikke hva det heter..hehe,som gikk litt slag i slag med stripa i ansiktet på jenta ,men det kan bare være meg ...men det gav ett veldig blikk fang,og førte til hos meg at øye ble veldig sentrert der.. om du skjønner hva jeg mener? ellers var komposisjon og farger veldig bra:)
Men jeg likte det kjempe godt!![:D][:D]

ORIGINAL: Civena

Så nydelig skjønt det var! [;)] (eneste jeg ble litt forvirra av den "bling-blingen" ,ja jeg vet ikke hva det heter..hehe,som gikk litt slag i slag med stripa i ansiktet på jenta ,men det kan bare være meg ...men det gav ett veldig blikk fang,og førte til hos meg at øye ble veldig sentrert der.. om du skjønner hva jeg mener? ellers var komposisjon og farger veldig bra:)

Var det første jeg også så... Men tror kanskje det er stempelet som er slik?

Nydelig fargelagt var det i alle fall! Kjempeflink du er!!!

ORIGINAL: Stinius

ORIGINAL: Civena

Var det første jeg også så... Men tror kanskje det er stempelet som er slik?

Nydelig fargelagt var det i alle fall! Kjempeflink du er!!!

ja,det er nok det,og da ville jeg personlig trekkt den "bling blingen" litt mer bort i fra jenta så det ikke går så i ett,viss du skjønner hva jeg mener?[8D]

Et nydelig kort, i herlige farger
Men jeg ville droppet den blingswirlen.......den passet liksom ikke helt inn[8|]

Tusen takk dere[:)]
Swirlen ble tatt bort, men det ble bare stygt, papiret revnet og det ble tomt, så nå må jeg finne på noe lurt. Forslag??[8D]

ORIGINAL: Diddij

Swirlen ble tatt bort, men det ble bare stygt, papiret revnet og det ble tomt, så nå må jeg finne på noe lurt. Forslag??[8D]

Hva med å ha en utstanset spellbinders sirkel med tekst?? Nå vet jeg ikke hvor mye det revna, men jeg savnet et tema så kanskje et stemplet teksttrykk kan være tingen??

ORIGINAL: bettand

ORIGINAL: Diddij

Hva med å ha en utstanset spellbinders sirkel med tekst?? Nå vet jeg ikke hvor mye det revna, men jeg savnet et tema så kanskje et stemplet teksttrykk kan være tingen??

Vedkommende som bestilte det skulle ikke ha tekst på det, så litt vanskelig det da...hmm... *funderer*

Det var kjempefint!!
Syns ikke det så rart ut med swirlen jeg, men ville kanskje ikke hatt den så nærme streken på ansiktet til jenta..
Kan du ikke sette den på igjen, men bare flytte litt på den? Så du får dekt det på arket som er ødelagt?

ORIGINAL: smash

Det var kjempefint!!
Syns ikke det så rart ut med swirlen jeg, men ville kanskje ikke hatt den så nærme streken på ansiktet til jenta..
Kan du ikke sette den på igjen, men bare flytte litt på den? Så du får dekt det på arket som er ødelagt?

[;)] takk søte...da gjør jeg det...[:)]

Kjempe fint!
Fint farget stempel, og flotte farger[:D]

Back
Topp