Et hjerte som banket :)

Chris33

Flørter med forumet
Ja da var jeg på ultralyd i går kveld. jeg var 7+3 og der målte hun det til 7 uker og viste oss et bankende hjerte.... det var utrolig deilig, nå er det bare om å gjøre å klare å slappe av litt mer. :)

Såååå bra :-) Ser alle som har vært inkludert meg selv blir satt 3 dager tebake :p

Å så deilig:-) var det greit å være på ultralyd så tidlig? Jeg har blitt tilbudt time privat når jeg er 7+3, hadde tenkt til å vente litt lenger men er bekymret pga tidligere SA..

Jeg synes det var veldig greit :) selv om jeg ikke klarer å slappe helt av ennå, skal til ny ul om to uker da er jeg 9+3, så da regner jeg med jeg senker skuldrene mer :)

Jeg hadde MA i fjor, da fortsatte kroppen min å være gravid mens fosteret døde tidlig, så jeg var 10 uker da jeg var på ul mens fosteret ble mål til mellom 4 og 5 uker, så det var deilig å se ett bankende hjerte og at fosteret ble målt til 7 uker :) :)

Jeg ville gått tidlig om du er nervøs, men no gleder jeg meg til neste for da kan man se så mye mer :)

Så bra at alt var bra :-)

Ja jeg tok timen.. Greit å dra enn å tenke på det hele tiden.. Må fortelle jobben det snart også, siden gravide slutter å gå netter hos oss.. Så venter til jeg har vært på ultralyd og sett at det er et bankende hjerte der:-)

Så bra at alt var fint og du fikk se et bankende hjerte!!

Så herlig å se bankende hjerte!!!
Teller dager selv til tidlig ul, 2.mai, da er jeg 7+0... Herlig å få en skikkelig bekreftelse på at den lille har det bra!!

Lykke !!:)

Ååå så herlig <3>

Chris33 skrev:
Ja da var jeg på ultralyd i går kveld. jeg var 7+3 og der målte hun det til 7 uker og viste oss et bankende hjerte.... det var utrolig deilig, nå er det bare om å gjøre å klare å slappe av litt mer. :)

Jeg var på tidlig UL på tirsdag, da var jeg også 7+3 i forhold til menstermin, men gyn mente jeg var 7 ut fra embryoets størrelse. Men det var et nydelig lite hjerte som banket, flott opplevelse :)

Back
Topp