Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Håper det går i orden :)
Om du er vant til å få positiv test på morgen, så går det sikkert fint nå også :) Jeg fikk aldri det og måtte teste på kvelden, men forskjellige er vi jo ;)

Jeg håper på det!! Får prøve både morgen og kveld nå!![emoji5][emoji5]
 
Jeg klarer ikke å roe meg jeg altså[emoji31][emoji31] er så lei av å være bekymra hele tiden!! Jeg veit hva legen sa, men i løpet av alle syklusene jeg har brukt monitoren så har jeg aldri hatt lav på CD 15!!! Det kan jo ikke være bra!! Blir sikkert en rekordlang syklus som garantert gir meg EL man/tirs til uka! Og så blir hele driten avbrutt!! Typisk det!!!

49ad86bdf8871da06b466f085e97ea41.jpg


4020275efc568e3a895fc2288bff6482.jpg


Dagens utblåsning! Hilsen lei.no!!
 
Hva sa testene i dag?
 
Veldig! Ikke engang Østrogen-økning på CD16 lover ikke godt!!

Folikkelen vokser gjerne 1-2 mm per døgn, så den burde jo nærme seg 20 mm nå (?) og da skal jo alt det hormonelle følge etter :confused004
 
Folikkelen vokser gjerne 1-2 mm per døgn, så den burde jo nærme seg 20 mm nå (?) og da skal jo alt det hormonelle følge etter :confused004

Skulle jo tro den nærmer seg 20 mm nå ja!! Hu sa jo at østrogenøkningen kommer for fullt når EL nærmer seg! Så nærmer seg tydeligvis ikke her! Babyplanstrimmelen var også kjempesvak[emoji20]
 
Skulle jo tro den nærmer seg 20 mm nå ja!! Hu sa jo at østrogenøkningen kommer for fullt når EL nærmer seg! Så nærmer seg tydeligvis ikke her! Babyplanstrimmelen var også kjempesvak[emoji20]

Jeg har riktignok opplevd sykluser med helt negative tester den ene dagen og rett i max den neste, men som regel har det jo vært en gradvis økning her i gården også..
Skjønner at du blir veldig utålmodig av dette ❤️
 
Jeg har riktignok opplevd sykluser med helt negative tester den ene dagen og rett i max den neste, men som regel har det jo vært en gradvis økning her i gården også..
Skjønner at du blir veldig utålmodig av dette [emoji173]️

Får håpe det kan skje her også!! Blir test på kvelden også nå! Skulle ønske jeg hadde strimler også, har bare 2 stk igjen! Men har en uåpna pakke med CB-digital, så får bare kjøre på med dem!
 
Kan det være AB som gjør at syklusen blir treg mon tro? Folikkelen vokste jo fra 9 mm på fredag til 15 mm på mandag! Så den har jo ikke påvirker noe de dagene tydeligvis!
 
Kan det være AB som gjør at syklusen blir treg mon tro? Folikkelen vokste jo fra 9 mm på fredag til 15 mm på mandag! Så den har jo ikke påvirker noe de dagene tydeligvis!

AB har ingen innvirkning. Jeg blir sånn av Letrozol, tar du det?
 
AB har ingen innvirkning. Jeg blir sånn av Letrozol, tar du det?

Tok Letrozol dag 3-7 ja! Var forberedt på at den kunne gjøre syklusen min lenger! siden follikel var 15 mm på mandag og hun anslo EL-test positiv innen 2-3 dager, så regna jeg med at det stemte! 3 dager siden UL og fortsatt lav på monitoren viser jo at noe må ha stoppet opp! Egget bør være 20-21 mm nå, og østrogenøkning er ikke engang oppdaget[emoji20]
 
Kan det være AB som gjør at syklusen blir treg mon tro? Folikkelen vokste jo fra 9 mm på fredag til 15 mm på mandag! Så den har jo ikke påvirker noe de dagene tydeligvis!

Min EL har blitt forskøvet ca 5 dager etter hver progynovasyklus, så kan være at det er noe sånt? Men det er jo rart at folikkelveksten er der da?
 
Min EL har blitt forskøvet ca 5 dager etter hver progynovasyklus, så kan være at det er noe sånt? Men det er jo rart at folikkelveksten er der da?

Veldig rart! Om jeg ikke hadde vært på UL så hadde jeg sikkert bare tenkt at den var forsinket pga hormonene tatt de forrige syklusene, men siden UL viste det den viste så skjønner jeg ingenting!
 
Så utrolig frustrerende at kroppen plutselig skal oppføre så annerledes nå! Det stresser deg jo ikke mindre akkurat... huff, håper EL skyter fart og dukker opp snarest!
 
Tmi, liten klase med EL slim ankommet!! Kanskje det et håp[emoji12]
 
Så utrolig frustrerende at kroppen plutselig skal oppføre så annerledes nå! Det stresser deg jo ikke mindre akkurat... huff, håper EL skyter fart og dukker opp snarest!

Ekstremt frustrerende[emoji849][emoji849][emoji849]
 
Håper på positiv test snaaaaart[emoji1319][emoji1319][emoji1319]
 
Back
Topp